شهردار بلده تصریح کرد: دستیابی به شهری برای زندگی بهتر شهروندان، مستلزم توجه مدیران شهری است.

با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد. به گزارش قلم ما: هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تکریم از شهرداران قبلی و معارفه شهرداران جدید شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و بلده با حضوریونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هادی […]

با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:
هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تکریم از شهرداران قبلی و معارفه شهرداران جدید شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و بلده با حضوریونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هادی خنجری فرماندار شهرستان نور، شهردارن و شوراهای اسلامی شهرها ،ائمه جمعه شهرهای نور و چمستان و روسای ادارات و نهادها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.
با تصمیم شورای شهر مهندس محمدرضا نیازی بعنوان شهردار پنجمین دوره شورای اسلامی شهربلده برای تصدی شهرداری انتخاب شد.
شهردار بلده در این مراسم اظهار کرد:امیدوارم با همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بلده و مسئولین شهرستانی و استانی بتوانیم گامهای موثری برای توسعه شهر بلده برداریم.
مهندس نیازی با تشکر ویژه از مهدوی ریاست شورای شهر بلده گفت:امیدوارم با حمایتهای همیشگی این بزرگوار بتوانم در راه خدمتگزاری به شهروندان کوشا باشم.
شهردار بلده افزود:دستیابی به شهری برای زندگی بهتر شهروندان، مستلزم درک و عزم و مشارکت جمعی و در راس آنها توکل و توفیق الهی است که باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بلده هم در این مراسم گفت: رفع مشکلات مردم از دغدغه های مهمی است که شورا و شهرداری رفع این مشکلات را از وظایف خود می داند با تاکید بر اینکه خدمت گزاری به مردم مهمترین وظیفه شورا و شهرداری است.
مهدوی ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی مهندس اسدی شهردار دوره چهارم شورا در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، عمکرد شهرداری بلده را خوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم است و ما با انتخاب مهندس نیازی فرزند کسی که در محل کارش دعوت حق را لبیک گفت مطمئنیم از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی شهر بلده دریغ نخواهند کرد.