فرماندار شهرستان نور خبرداد: ۱۱۴ پروژه شهرستان نور در هفته دولت افتتاح و کلنگزنی میشود

فرماندار شهرستان نور در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: علیرغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، امور زیربنایی، خدمت به مردم و توسعه روزافزون در جای جای ایران اسلامی متوقف نشده است. […]

فرماندار شهرستان نور در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: علیرغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، امور زیربنایی، خدمت به مردم و توسعه روزافزون در جای جای ایران اسلامی متوقف نشده است.

علی شادمان یادآور شد: هر ساله با آغاز هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی،در استان هستیم که استان شهرستان نور نیز از این امر مستثنی نبوده و مردم  شاهد هستند که علیرغم وجود تمام مشکلات، دولت به توسعه مناطق توجه جدی دارد.

فرماندار نور گفت: بهره برداری از پروژه‌ها علاوه بر هفته دولت، ایام مختلف سال نوید توسعه و پیشرفت را می‌دهد.

شادمان یادآور شد: امسال در شهرستان نور بر اساس برنامه‌ریزی هدفمند، ۱۰۲ پروژه در حوزه‌های مختلف خدماتی،عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان و ایجاد ‌هزار و ۲۲۴ نفر اشتغالزایی افتتاح و ۱۲ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ایجاد ۱۷۵ نفر اشتغالزایی کلنگزنی خواهد شد.