مدیر دبستان شاهد دخترانه شهرستان نور به عنوان مدیر برتر مدیریت تعالی استان مازندران تجلیل شد.

به گزارش قلم ما: از مدیر دبستان شاهد دخترانه شهرستان به عنوان مدیر برتر مدیریت تعالی استان مازندران تجلیل شد. در آیین تجلیل از همکاران و دانش آموزان برتر در مسابقات و جشنواره های علمی و عملی و معلمان پژوهنده که در اردوگاه بادله مرکز مازندران برگزار شد، با حضور علیرضا اسدیان – مدیر آموزش […]

به گزارش قلم ما:
از مدیر دبستان شاهد دخترانه شهرستان به عنوان مدیر برتر مدیریت تعالی استان مازندران تجلیل شد.

در آیین تجلیل از همکاران و دانش آموزان برتر در مسابقات و جشنواره های علمی و عملی و معلمان پژوهنده که در اردوگاه بادله مرکز مازندران برگزار شد، با حضور علیرضا اسدیان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان- از مدیر دبستان شاهد نور به عنوان مدیر برتر مدیریت تعالی استان مازندران تجلیل شد.

در این آیین که با حضور مهندس زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و معاونان استان در اردوگاه بادله ساری برگزار شد، از ربابه صابری مدیر دبستان شاهد شهرستان نور به عنوان مدیر برتر مدیریت تعالی استان مازندران در سال ۱۳۹۶ تجلیل شد.

شایان ذکر است رحیمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان نور به نمایندگی از معلمان و دانش آموزان این شهرستان تقدیرنامه های پژوهشگران برتر را از دست حسین زاده مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان دریافت کرد.