مراسم یادواره شهدای شهرداری بابلسر برگزار شد

به گزارش قلم ما: مراسم یادواره شهدای شهرداری بابلسر با حضور مهندس شفیعی شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه پاسداران بابلسر ، ریاست بنیاد شهید بابلسر ، فرزندان شهدا و ایثارگران و پرسنل زحمتکش شهرداری بابلسر در نمازخانه این اداره برگزار گردید . در این مراسم سرهنگ تقی نژاد راوی دفاع مقدس به […]

به گزارش قلم ما:

مراسم یادواره شهدای شهرداری بابلسر با حضور مهندس شفیعی شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه پاسداران بابلسر ، ریاست بنیاد شهید بابلسر ، فرزندان شهدا و ایثارگران و پرسنل زحمتکش شهرداری بابلسر در نمازخانه این اداره برگزار گردید .

در این مراسم سرهنگ تقی نژاد راوی دفاع مقدس به خاطراتی چند از جنگ تحمیلی پرداختند و در ادامه مداح اهل بیت محمد امین رضایی نیز در وصف شهدا نوحه خوانی نمودند.

همچنین مهندس شفیعی شهردار بابلسر
با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده است و وظیفه تمامی ماست که یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را زنده نگه داریم و رهرو راه این شهیدان والامقام باشیم.
شهردار بابلسر در ادامه افزود:
برگزاری یادواره شهدای شهرداری ارزش نهادن به مقام ایثار و شهادت و توجه به ضرورت نهادینه کردن این فرهنگ در بین خادمان شهر است.