همزمان با هفته دولت اجرای طرح هادی مشارکتی خیابان اصلی روستای میرنا به بهره برداری رسید

با حضور مسئولین طرح هادی مشارکتی خیابان اصلی روستای میرنا با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. سیامک دهقان حداد دهیار روستای میرنا در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد: این روستا با مساحتی ۳۵ هکتار و حدود ۷۵ خانوار و ۳۱۰ نفر جمعیت و ۸۵ خانوار شناور زندگی میکنند. دهیار […]

با حضور مسئولین طرح هادی مشارکتی خیابان اصلی روستای میرنا با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

سیامک دهقان حداد دهیار روستای میرنا در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد:
این روستا با مساحتی ۳۵ هکتار و حدود ۷۵ خانوار و ۳۱۰ نفر جمعیت و ۸۵ خانوار شناور زندگی میکنند.

دهیار روستای میرنا با بیان اینکه شغل اکثر مردم روستا کشاورزی و دامپروری است،نداشتن امکانات تحصیلی و ورزشی برای جوانان نداشتن زمین ورزشی، کمبود آب و قطعی تلفن و ضعیف بودن ولتاژ برق را از مهمترین مشکلات روستای میرنا برشمرد.

وی در خصوص افتتاح پروژه طرح هادی اشاره کرد:اجرای این طرح بصورت مشارکتی فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستای میرنا با اعتباری بالغ بر ۴۴۰میلیون تومان بطول ۴۰۰ متر مربع با عرض اجرایی ۷ و نیم متر و عملیات اجرایی در فاز اول،اجرای آبینه فنی و زیر سازی معبر توسط دهیاری باهزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که شامل اجرای جدول کانیو بطول ۸۰۰ متر و اجرای عملیات زیرسازی به حجم ۳۰۰۰ متر مربع بوده است.

دهقان در خصوص فاز دوم این پروژه افزود: اجرای آسفالت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب قیر مشارکتی با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰میلیون تومان در قالب قیر مشارکتی سال ۹۷ که شامل اجرای عملیات آسفالت با تناژ بالغ بر ۴۷۰ متر می باشد.

گفتنی است،اسماعیل میرنایی،عبدالله زرینی و خسرو دهقان حداد از اعضای شورای اسلامی روستای میرنا هستند.