همزمان با هفته دولت پروژه های برق بخش چمستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

در دومین روز هفته دولت پروژه های برق بخش چمستان شهرستان نور با حضور فرماندار، مدیر توزیع برق شهرستان نور، بخشدار چمستان، معاون فرماندار و مسئولان شهرستان نور افتتاح شد. به گزارش قلم ما: فرماندار شهرستان نور در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و ایام سوگواری سردار شهیدان […]

در دومین روز هفته دولت پروژه های برق بخش چمستان شهرستان نور با حضور فرماندار، مدیر توزیع برق شهرستان نور، بخشدار چمستان، معاون فرماندار و مسئولان شهرستان نور افتتاح شد.

به گزارش قلم ما:

فرماندار شهرستان نور در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و ایام سوگواری سردار شهیدان اظهار کرد: انرژی بخش بسیار مهمی است که همه سیستم های ارتباطی، نیاز های خانگی، به جریان افتادن چرخ تولید، صنعت و … به نحوی متصل و معطوف به اقدامات و خدمات برق رسانی است .

علی شادمان با قدر دانی از مهندس ترخان و جعفری و همکارانشان خاطر نشان کرد: قطعاً میدانیم که در یک شرایط آب و هوایی به ویژه زمستان کار خدمات رسانی برق بسیار سخت و دشوار است.

فرماندار نور با اشاره به شرایط سخت مالی دولت یاد آور شد : از این شرایط سخت عبور میکنیم و خفت و خواری که برای دشمنان و آمریکایی ها به وجود آمده دوچندان خواهد شد و سرافرازی برای ملتی است که روی آرمان هایش پا فشاری میکند.

وی در پایان از بخشدار چمستان که هدایت و جهت دهی دهیاران و همکارانش را مستمر و به خوبی انجام میدهد قدردانی کرد.

در ادامه  مدیر توزیع برق شهرستان نور با گرامی داشت هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به پروژه های برق شهرستان نور در هفته دولت اظهار کرد: پروزه هفته دولت شامل نصب ترانس، برطرف کردن ضعف ولتاژ، تبدیل سیم به کابل، چاه های محوری و تأمین برق متقاضیان جدید است .

مهندس ترخان گفت: با توجه به شرایط خاص یک پروژه با حضور مسئولان و اصحاب رسانه افتتاح شد.

مدیر توزیع برق شهرستان نور خاطر نشان کرد: پروژه تعویض سیم به کابل در روستای تسبیح کلابه طول و متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر با همکاری و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی این روستا به اتمام رسید.

این مسئول در خصوص طرح هادی روستا، جایگذاری تیرهای برق و هزینه اجرای آن اظهار کرد: این پروژه با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید که دهیاری و شورای اسلامی تسبیح کلا هزینه آن را بر عهده گرفت.

ترخان افزود: پروژه های هفته دولت در مجموع ۱۷ هزار متر کابل خود نگه دار( تعویض سیم به کابل) و نصب ۱۰ دستگاه ترانس حدود ۳ میلیارد تومان هزینه شد.