پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوربه مناسبت هفته دولت

دکتر سید حمید حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوربه مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور […]

دکتر سید حمید حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوربه مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان شهرستان نور تبریک عرض می نماییم.

با امید اینکه بتوانیم با تأسی از این دو الگوی خدمتگذار و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی با تدابیر و اندیشه های خردمندانه، افق تازه ای از توسعه را طراحی و با همدلی و همزبانی به منصه ظهور برسانیم.

سید حمید حسینی 

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور