آئین تکریم و معارفه مهندس شفیعی شهردار بابلسر برگزار شد

به گزارش قلم ما: با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار شهرداران شهرهای مختلف و اقشار مختلف مردم آئین تکریم و معارفه مهندس شفیعی شهردار بابلسر در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد. معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی […]

به گزارش قلم ما:

با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار شهرداران شهرهای مختلف و اقشار مختلف مردم آئین تکریم و معارفه مهندس شفیعی شهردار بابلسر در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد.

photo_2017-11-27_20-40-02

معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود

photo_2017-11-27_20-39-44

معاون عمرانی استاندار مازندران در آئین تکریم و معارفه مهندس شفیعی بعنوان شهردار ساحلی بابلسر اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی است که نصیب هر کسی نمیشود و مسئولیت امانتی است که به دستان ما سپرده می شود و تکلیف داریم این مسئولیت را به درستی انجام دهیم.

علی نبیان با اشاره به شکل گیری شورای اسلامی عنوان کرد: بعد از شکل گیری شورای اسلامی انتخابات برگزار شد و مردم در این انتخابات نمایندگان پارلمان شهری را انتخاب کردند و آنها هم شهرداران را انتخاب کردند تا در زیباسازی شهر کوشا باشند.

وی با بیان اینکه وظیفه اعضای شورا نظارت بر امورات است نه اجرای آن ،گفت: اعضای شورا همواره تلاش می کنند تا بر اساس منابعی که از قبل تهیه کردند ،نظارت دقیق و جامعی بر امورات داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تقدیر از بهروز رنجبر شهردار سابق بابلسر با بیان اینکه در زمان مدیریت وی اقدامات خوبی در سطح شهر رقم خورد و تلاش و کوشش ارزنده ای برای سطح شهر انجام شد،گفت: همه ما وظیفه داریم به اندازه وسع و توانایی خود تلاش کنیم و به مردم خدمات دهیم.

نبیان با بیان اینکه بابلسر به واسطه موقعیت جغرافیایی پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور است،اظهار داشت: آمار مسافران و گردشگران استان مازندران در سال گذشته ۴۲میلیون شب اقامت بود که آمار ۶میلیون مسافر شب اقامت در شهرستان بابلسر گزارش شده است.

وی در پایان گفت: این حجم مسافر نشان از تلاش و برنامه ریزی مدیران شهرستان و استان دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:
بابلسر نگین شهرهای کشور است.

photo_2017-11-27_20-39-29

ولی الله نانواکناری هم این در مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود،گفت: اگر می خواهیم در مسیر حق گام برداریم باید در خدمت خلق خدا باشیم.

وی با بیان اینکه بابلسر نگین شهرهای کشور است،گفت: منابع و اعتبارات این شهرستان پاسخگوی نیازهای شهروندان و مسافران نبوده و نیاز است اعتبارات ملی به این شهرستان تخصیص یابد.

امام جمعه بابلسر:
بابلسر می تواند پایلوتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

photo_2017-11-27_20-39-25
در ادامه امام جمعه بابلسر، توزیع عادلانه امکانات و توجه به مناطق محروم را مهمترین اولویت و خواسته از شورای شهر اعلام کرد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور شنبه شب در نشست با اعضای شورای شهر بابلسر اظهار کرد: مهم‌ترین خواسته من از شورای پنجم شهر تحقق عدالت اجتماعی،توزیع عادلانه امکانات و توجه به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه علی رغم پتانسیل و ظرفیت این شهرستان اما از زیرساخت کافی بهره مند نیستیم،گفت: آن مدیریت جامع و کاملی که باید برای رفع مشکلات در این عرصه صورت گیرد تا امروز شکل نگرفته است.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه با استفاده از فضای زیبای رودخانه بستر مناسبی برای حضور گردشگران فراهم شود، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت دریا و رودخانه می‌توانیم معضل بیکاری که موجب بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌شود را حل کنیم.

قلی پور با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،بابلسر می‌تواند پایلوتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی شود،گفت: پیشرفت همه جانبه جز با همدلی،وحدت ،یکپارچگی و همراهی همگان حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هر چه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود بیشتر باشد مردم نیز مشارکت بیشتری در امورات دارند،اظهار کرد: طبق گزارشات به دست آمده سالانه بیش از ۶میلیون مسافر شب اقامت در بابلسر اسکان می‌کنند اما باید دید این مسافران چه آورده‌ای برای شهر ما داشته‌اند و چقدر از ظرفیت آنها استفاده کردیم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه بعد از انتخاب شهردار ،شورا اجازه دخالت در کارهای شهردار را ندارند،گفت: هر کس حیطه خود را بداند و در چارچوب کاری خود حرکت کند و شورا و شهرداری با همدلی و اتحاد در جهت توسعه شهری گام بردارند.

فرماندار بابلسر:
نگاه شهردار باید مدیریت توسعه ای باشد.
photo_2017-11-27_20-40-26
سیدعلی اسد فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه برای دست یابی به شهری توسعه یافته باید از دانش و تجربه مشاوران ،کارشناسان و نخبگان بهره مند شویم،عنوان کرد: یک شهردار کسی است که منتخب منتخبین مردم است و شورای شهر بر اساس شاخص‌هایی که مدنظر خود دارند یک فرد را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنند.

وی افزود: شهردار باید باور به مدیریت داشته باشد تا وظایف خود را به خوبی انجام دهد و برنامه‌ها و دیدگاههای قانونی شورای شهر را برای خدمت به شهر به کار ببندد در غیر اینصورت با چالش مواجه می‌شود.
فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه شهردار باید مدیریت توسعه‌ای داشته باشد،گفت: یک شهردار باید تفکر درآمد و توسعه پایدار داشته باشد چون در این صورت موفق خواهد بود.

شهردار بابلسر تاکید کرد:
حرکت بسمت توسعه و درآمد پایدار شهری از اولویتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر بابلسر است.
photo_2017-11-27_20-39-38
مهندس شفیعی شهردار بابلسر در مراسم معارفه خود با بیان اینکه شروع فعالیت بنده در شهرداری بابلسر بود و در زمان خدمتم در شهرداری بابلسر به مدت دو سال به عنوان معاون رنجبر شهردار سابق بابلسر خدمت نمودم ،گفت: حتما از تجربیات شهردار سابق استفاده خواهم کرد.

شهردار بابلسر با بیان اینکه شهر بابلسر با مشکلات و نارسایی های زیادی مواجه است،عنوان کرد: تمام تلاش من برنامه ریزی درست در جهت توسعه و عمران شهر است و در این امر نیازمند همکاری همه مسئولان هستم تا با تلاش مضاعف بابلسر را به جایگاه واقعی خود برسانیم وحرکت بسمت توسعه و درآمد پایدار شهری از اولویتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر بابلسر است.

مهندس شفیعی افزود:ما با آن چیزی که مدنظرمان است فاصله زیادی داریم ولی تلاش میکنیم بدان دست یابیم .

شهردار بابلسر تصریح کرد:ما به دنبال توسعه موزون و همه بعدی شهر در زمینه های شهرسازی هستیم و اعتقادی به توسعه نامناسب و ناموزن شهر نداریم
و تلاش میکنیم با اجرای کارهای کارشناسی شده و اولویت بندی پروژه ها با نگاه بر رفع مشکلات محلات شهر و نیز پروژه های ماندگار و اساسی در شهر ادای تکلیف نماییم و در این راه اصلا دنبال آمار دادن و تعداد پروژه ها نیستیم.

مهندس شفیعی بیان کرد:بنده خود را فرزند این شهر دانسته و دینی از این شهر برگردن داشته که با حسن نیت اعضای محترم شهر دوره پنجم شورای شهر افتخار خدمت و ادای دین به این شهر و شهروندان در مقطع کنونی برعهده بنده گذارده شده که از این باب خدا را شاکرم.

رنجبر شهردار سابق بابلسر هم در این مراسم تصریح کرد: در دوران ۱۰سال فعالیتم سعی کردم بابلسر را در مسیر توسعه قرار دهم و بابلسر را به جایگاه واقعی خود برسانم و خوشحالم از اینکه سکان شهرداری بابلسر بدست مهندس شفیعی فردی با تجربه و لایق سپرده شده است .

photo_2017-11-27_20-39-55

photo_2017-11-27_20-40-02

photo_2017-11-27_20-40-08photo_2017-11-27_20-40-14

photo_2017-11-27_20-40-21