آزادسازی اراضی ملی و منابع طبیعی در “نور “

فرمانده انتظامی شهرستان نور از آزادسازی ۳۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال که به صورت منازل مسکونی و اسکان دام غیرمجاز ساخت و ساز و تصرف شده بود، خبر داد. به گزارش قلم ما، سرهنگ کارآگاه “احمد امینی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی […]

فرمانده انتظامی شهرستان نور از آزادسازی ۳۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال که به صورت منازل مسکونی و اسکان دام غیرمجاز ساخت و ساز و تصرف شده بود، خبر داد.

به گزارش قلم ما، سرهنگ کارآگاه “احمد امینی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف ساخت و ساز های غیرمجاز در شهرستان “نور” به مساحت ۳۴ هزار متر از اراضی ملی، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ضمن بیان اجرای حکم قلع و قمع و خلع ید بنای احداثی و درختان مغروضه عملیات تخریب و آزادسازی و اجرای این حکم با حضور نماینده دادگستری چمستان و رئیس و عوامل منابع طبیعی با همکاری و حضور پلیس با موفقیت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور بیان داشت: ارزش اراضی تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان به مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال می باشد که متهمان پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سرهنگ امینی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.