با هدف تامین آب سالم و بهداشتی مجتمع آبرسانی شسهدای انگتارود به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت مجتمع آبرسانی شهدای انگتارود با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید به گزارش رسانه خبری قلم ما، آئین افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای انگتارود بخش چمستان بمناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. علی اصغرعلیپور قائم مقام آبفای استان مازندران در […]

همزمان با هفته دولت مجتمع آبرسانی شهدای انگتارود با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

به گزارش رسانه خبری قلم ما، آئین افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای انگتارود بخش چمستان بمناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

علی اصغرعلیپور قائم مقام آبفای استان مازندران در این مراسم عنوان کرد؛ بخش نخست مجتمع انگتارود با ۹ کیلومتر خط انتقال و دو دهنه چشمه با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه با اعتبار هفت میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و دو چاه نیز خاموش است.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع پدافندی با تولید آب مازاد می‌تواند در زمان بحران فعال شود و بخش بعدی نیز احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی است که اصلاح شبکه نیز در برنامه گنجانده شده است.

علیپور در ادامه گفت: آب رسانی در منطقه لاویج نیز با ۱۲ کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار سه میلیارد تومان اجرا شد.

فرماندار شهرستان نور هم در این مراسم بر لزوم مدیریت این مجتمع آبرسانی تاکید کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری از این مجتمع آبرسانی مشکلات و چالش های آب شرب رفع خواهد شد.