تقدیر فرماندار شهرستان نور ازعملکرد بسیجی و جهادی تیم مدیریتی شرکت زربال

?به گزارش قلم ما: مراسم عزای آل الله (عج) با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان نور امیری ارجمند امام جمعه نور اسدی فرماندهی سپاه شهرستان و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در مسجد حضرت ولی عصر (عج ) شرکت زربال برگزار شد. ?در این مراسم گزارش عملکرد شرکت زربال از زمان حضور تیم مدیریتی […]

?به گزارش قلم ما:

مراسم عزای آل الله (عج) با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان نور امیری ارجمند امام جمعه نور اسدی فرماندهی سپاه شهرستان و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در مسجد حضرت ولی عصر (عج ) شرکت زربال برگزار شد.

?در این مراسم گزارش عملکرد شرکت زربال از زمان حضور تیم مدیریتی جدید در جمع فرماندار امام جمعه فرماندهی سپاه ناحیه نور و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان ارائه شد.

?همچنین هادی خنجری فرماندار شهرستان نور و امیری ارجمند امام جمعه در این مراسم ضمن تشکر ویژه از عملکرد بسیجی و جهادی تیم مدیریتی شرکت زربال اظهار کرد: با عنایت به انتصاب این مجموعه به شهدای عزیز و اهمیت این شرکت در حوزه اشتغال منطقه قطعا فرمانداری شهرستان و دیگر مسئولین ادارات شهرستان از هیچ کمکی در راستای رشد و شکوفایی آن مجموعه دریغ نخواهیم کرد.

?در ادامه مهندس آل ابراهیم با بیان اینکه حمایت از این مجموعه ما در پیشبرد اهداف یاری میکند اظهار کرد:بر خود واجب میدانم از طرف مجموعه شرکت زربال از حمایت های همیشگی و برادرانه جناب فرماندار پرتلاش و بسیجی شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.

?مدیرعامل شرکت زربال اشاره کرد: انشاالله به لطف خداوند متعال و به استعانت معصومین (ع) و شهدای عزیز و با حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی و تلاش مضاف روند روبه رشد فعلی را با سرعتی بیش از پیش ادامه خواهیم داد.