دومین مرکز آموزش خبرنگاران مازندران در شهرستان محموداباد راه اندازی شد.

قلم ما: دومین مرکز آموزش خبرنگاران مازندران با تلاش بسیج رسانه واداره فرهنگ وارشاد اسلامی محموداباد راه اندازی شد. حسن افشار رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در راه اندازی دومین مرکز آموزش خبرنگاران مازندران در محمودآباد با بیان اینکه آموزش خبرنگاران استان در سطح حرفه ای و با استانداردهای روز از مهم ترین برنامه های […]

قلم ما:

دومین مرکز آموزش خبرنگاران مازندران با تلاش بسیج رسانه واداره فرهنگ وارشاد اسلامی محموداباد راه اندازی شد.
حسن افشار رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در راه اندازی دومین مرکز آموزش خبرنگاران مازندران در محمودآباد با بیان اینکه آموزش خبرنگاران استان در سطح حرفه ای و با استانداردهای روز از مهم ترین برنامه های ابلاغی سازمان به استان ها است گفت: در راستای برنامه های ابلاغی، ۲۲ شهرستان مازندران را به پنج مرکز آموزشی تقسیم کردیم.
او با اشاره به اینکه این پنج مرکز به ترتیب برای شهرستان های تنکابن، عباس آباد، کلاردشت با مرکزیت رامسر، چالوس، نوشهر، نور، آمل، بابلسر، فریدونکنار و بابل با مرکزیت محمود آباد، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با مرکزیت قائمشهر، گلوگاه، میاندورود و نکا با مرکزیت بهشهر و مرکز ساری مصوب شد افزود: رامسر نخستین مرکز بود که دوره آموزش مقدماتی را با جذب و ثبت نام ۷۰ نفراصحاب رسانه و هنرجویان برگزار کرد و ثبت نام مرحله تکنیلی این مرکز به زودی آغاز می شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران درباره زمان آغاز به کار ثبت نام در مرکز آموزش محمودآباد یادآور شد: این مرکز در همین ماه کار ثبت نام را انجام خواهد داد و آموزش مرکز پس پایان امتحانات مدارس و دانشگاه ها دربهمن ماه جاری آغاز می شود.
افشار زمان آغاز کار مراکز آموزشی بسیج رسانه در قائمشهر و ساری را سه شنبه همین هفته اعلام کرد و گفت: تا هفته آینده برنامه مرکز بهشهر نیز ابلاغ می شود.
او با بیان اینکه برای استاندارد سازی آموزش از اساتید مطرح برای آموزش به کار گرفته شد افزود: پایان دوره برای هنرجویان گواهی مطابق آئین نامه سازمان بسیج رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود.
از ۸۰۰ خبرنگار مازندران بیش از ۶۰۰ خبرنگار عضو سازمان بسیج رسانه هستند.