رئیس اداره ارشاد شهرستان نور تاکید کرد: لازمه پیشرفت هنر تئاتر با تعامل هنرمندان و اساتید با تجربه قابل ارتقا است.

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جلسه گفتگو و هم اندیشی هنرمندان عرصه تئاتر برگزار شد. به گزارش قلم ما: جلسه گفتگو و هم اندیشی مابین هنرمندان عرصه تئاتر با میثم زندی ،رئیش انجمن نمایش استان مازندران و داوود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور و همچنین اعضای شورای نظارت بر نمایش نور برگزار […]

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جلسه گفتگو و هم اندیشی هنرمندان عرصه تئاتر برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

جلسه گفتگو و هم اندیشی مابین هنرمندان عرصه تئاتر با میثم زندی ،رئیش انجمن نمایش استان مازندران و داوود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور و همچنین اعضای شورای نظارت بر نمایش نور برگزار گردید.
در این جلسه داوود فلاح ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از حضور همه اساتید و هنرمندان و بخصوص رئیس انجمن نمایش استان مازندران در این هم اندیشی تقدیر نمود و اظهار داشت :
لازمه پیشرفت این هنر با تعامل هنرمندان و اساتید با تجربه و تحصیل کرده قابل ارتقا می باشد .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در ادامه از همه گروه های نمایشی خواست با یکدلی و احترام متقابل باعث پیشرفت هر چه بیشتر این هنر ارزشمند در شهرستان شوند.

میثم زندی رئیس انجمن نمایش استان گفت:استان مازندران به جهت افراددارای تحصیلات عالیه هنری در سطح کشور در مقام اول میباشد که این نشان از ظرفیت وتوان بالای فکری وروحی و خلاقیت جوانان در استان مازندران را داردپس با داشتن چنین پتانسیلی میتوان دست به تولید وساخت آثار بزرگ و فاخر هنری زد.

زندی افزود:شهرستان نور با داشتن بزرگان و اساتید زیادی که در عرصه های مختلف فرهنگی وهنری از گذشته وچه حال دارد میتواند نقش پررنگی در ایجاد و وتولیدآثار و کارهای هنری داشته باشدو نیزمیتوان نور را به مرکز فرهنگی وهنری مدرن در کل ایران نسبت داد بخاطر داشتن اسطوره های فرهنگی وهنری که دارد پس بدین ترتیب باید از همه ظرفیت های بالقوه این منطقه نهایت استفاده را برد،

در ادامه دکترغقاری استاددانشگاه هنر تنکابن ویکی از اعضای شورای نظارت با بیان سخنانی همه هنرمندان را به اجرای نمایش هایی با موضوعیت خوب وبانیز کیفیت بالا ترغیب کرد.

در حواشی این جلسه تعدای از هنرمندان با بیان مسائل و مشکلات پیش روی آنها، خواستار حل وفصل شدن موضوعات و مشکلات مطرح شده بودندو هم چنین مقررشد که جلسات ماهانه ای با حضور همه اعضای شورای نظارت ومسئولین ذیربط در جهت رفع وتسریع امورات هنرمندان عرصه تئاتر برگزارگردد.