رئیس صنف لوازم یدکی اتومبیل و ادوات کشاورزی شهرستان نور تاکید کرد: مسئولین از سرمایه گذاران بومی در بحث کرونا حمایت ویژه داشته باشند

مهندس اسماعیل علی پور مدیر فروشگاه کویر در گفتگو اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: فروشگاه کویر ازسال ۹۷ با حضور مسئولین به بهره برداری رسید و جنس هایی که در این فروشگاه عرضه میشود از برندهای معروف دنیا است. وی گفت:شرکت کویر اولین شرکتی بود که کلیه محصولات خارجی را با قوانین و ضوابط […]

مهندس اسماعیل علی پور مدیر فروشگاه کویر در گفتگو اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
فروشگاه کویر ازسال ۹۷ با حضور مسئولین به بهره برداری رسید و جنس هایی که در این فروشگاه عرضه میشود از برندهای معروف دنیا است.

وی گفت:شرکت کویر اولین شرکتی بود که کلیه محصولات خارجی را با قوانین و ضوابط وارد ایران کرد و خط تولید آن را راه انداخت.

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی و اداوات کشاورزی شهرستان نور افزود:نمایندگی فروش محصولات کویر دراستان مازندران به عهده ما میباشد و بزرگترین فروشگاه ایران است که خدا را شکر توانستیم در شهرستان نور احداث بکنیم.

مهندس علی پور گفت:این فروشگاه در ۱۵۰۰ متر مربع و در دو طبقه احداث شد و حدود ۶ نفر اشتغالزایی دائمی و ۴ اشتغالزایی در ایام تابستان و عید از جوانان بومی شهرستان مشغول بکار هستند.

وی به بحث ضرر و زیان ویروس کرونا به پیکر صنوف اشاره کرد و گفت:متاسفانه این ویروس خیلی به درآمدمان ضرر رسانده است چون کار ما خیلی خاص است و بیشتر با گردشگران سر و کار داریم و اکثر کسانی که در این منطقه ویلا دارند از مشتری های ما در ایام مختلف سال هستند البته مشتری های بومی هم داریم ولی عمده فروش محصولات ما را گردشگران و توریست ها خریداری میکنند.

مهندس علی پور تاکید کرد:متاسفانه از شب عید که این ویروس سبب تعطیلی های گسترده گردشگری شده است و الان هم با وجود این محدودیت های اعمال شده ضربه سختی در بحث فروش محصولات داشتیم.

وی گفت:متاسفانه با وجود اینکه بازار در همه موارد مشارکت میکند ولی مسئولین در هیچ حمایتی در بحث کرونا از بازار نمیکنند.

این مسئول صنف بازار خاطر نشان کرد:ما بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای بومی منطقه انتظار داریم تا از سرمایه گذاران بومی حمایت شود،ما تا کنون هیچ تسهیلاتی در خصوص این فروشگاه دریافت نکردیم و همه با هزینه شخصی بود و الان از مسئولین انتظار داریم تا حداقل از فروشگاه های بزرگ و برند منطقه تا در این ایام کرونا شناسایی شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

مهندس علی پور در پایان گفت:متاسفانه فروشگاه های ما جز متضررین ایام کرونا هستند ولی هیچ حمایتی در این خصوص نمیشوند در صورتی که کار ما کلا با توریسم است و با وجود تعطیلی اماکن تفریحی و گردشگری اوضاع اقتصادی و فروش محصولات ما به صفر رسیده است.