شهردار ایزدشهر تاکید کرد: کلید طلائی پشتیبانی مردم از مدیران شهر،اعتماد است

رشد ۴۵ میلیارد تومانی درآمد شهرداری ایزدشهر با حضورمهندس یحیی پورشهردار پرتلاش به گزارش خبرنگار قلم ما: از شهرستان نور- با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده جلسه پرسش و پاسخ شهردار با شهروندان ایزدشهر در مسجد هاشمی این شهربرگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده در مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارکرد:دهه […]

رشد ۴۵ میلیارد تومانی درآمد شهرداری ایزدشهر با حضورمهندس یحیی پورشهردار پرتلاش

به گزارش خبرنگار قلم ما:
از شهرستان نور- با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده جلسه پرسش و پاسخ شهردار با شهروندان ایزدشهر در مسجد هاشمی این شهربرگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده در مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارکرد:دهه فجر نه تنها در ایران بلکه در جهان تحول عظیمی صورت گرفته است،دهه فجر از ۱۲ بهمن ۵۷ با ورود مقدس امام (ره) به کشور اسلامی آغاز و تا ۲۲ بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشت.
امام جمعه ایزدشهر بیان داشت:دهه فجر را فرصتی برای آشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی امروز تبدیل‌شده است به نقطه امیدبخشی همه آزادیخواهان و مستضعفان دنیا و خاری در چشم ایادی استکبار و لذا بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام فراهم‌شده است.
وی گفت: انگیزه انقلاب اسلامی با انگیزه در کشورهای دیگر متفاوت است زیرا انقلاب اسلامی دارای انگیزه‌ای متکی بر فرهنگ ناب محمدی، زدودن ظلم، ستم، فساد و منکرات و احیای فرهنگ دینی است و هدف امام (ره) نیز همین بوده است که در سال ۵۷ محقق شد.
امام جمعه ایزدشهر تصریح کرد: این انقلاب با رهبری امام (ره) و ایثارگری همه مردم به ثمر رسید که در آن مرز بندی وجود ندارد و امیدواریم خداوند شر دشمنان انقلاب، دین، نهضت و نظام اسلامی و مردم ایران را از کشور دور کند و نقشه شوم آنها را به خودشان برگرداند.
افزود: در کشور ما مردم همواره برحسب وظیفه دینی و انقلابی در خدمت نظام و تحقق آرمان های آن هستند.
وی ادامه داد: مردم فهیم ایران همواره نسبت به مسائل مختلف جامعه اسلامی احساس مسئولیت می کنند و با مشارکت خود نقش اساسی در کشور دارند.
خطیب جمعه ایزدشهر گفت: پاسخگویی مسئولین به شهروندان و رفع دغدغه ها و مشکلات از سوی مسئولین امری ضروری است و باید جدی گرفته شود.
در ادامه شهردار ایزدشهربا اشاره به اینکه ایام دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ است اظهار داشت: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد؛ حال این ما هستیم و بار سنگینی که این انقلاب بر دوش خدمتگزاران مردم نهاده است .
مهندس یحیی پورتاکید کرد:امروز بر ما مسئولان است تا با تداوم راه و آرمان شهداء، خدمت بی شائبه به مردم یعنی ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه عمل، رفتار و وجه همت خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین و فصل الخطاب خود قرار دهیم .
شهردار ایزدشهر در ادامه گفت: کلید طلائی پشتیبانی مردم از مدیران شهر،اعتماد است و ما تلاش خواهیم کرد در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است حس خوبی از عملکردمان در شهروندان شریف ایزدشهر بوجود آوریم.
وی افزود: در طی این مدت که بعنوان شهردار در ایزدشهر هستم حدود ۴۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با نه سال قبل ( از بدو تاسیس شهرداری تا زمان ایشان) که حدود ۱۵ میلیارد درآمد بوده، رشد بسزایی داشت و دست مسولین شهر را نسبت به پروژه های عمرانی باز نگاه داشته است که ۸۵هزار متر مربع آسفالت وهدایت آب سطحی و احداث سه پارک در شهر و…..از جمله مهمترین پروژهای عمرانی در این مدت است.
مهندس یحیی پور با بیان اینکه پروژه های عمرانی زیادی در این مدت انجام شد و به بهره برداری رسید اشاره داشت:افتتاح پارک بزرگ در منطقه امیرآباد ، احداث دیوار حائل رودخانه امیرآباد، احداث پل در گلستان ۵۴، محوطه‌سازی و آسفالت محوطه درمانگاه ایزدشهر، زیر سازی و آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر، ایجاد چمن مصنوعی در گلسار ۶۵، ترمیم و بهسازی زمین فوتبال آزادی ایزدشهر، پیگیری احداث کتابخانه عمومی ایزدشهر همچنین احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در گلسار ۵۵، یاس ۲و۳ نصب و ترمیم پل‌های فلزی روبروی منازل، کانال هدایت آب های سطحی گلستان ۱(جهت رفع مشکل کشاورزان) دیواره حفاظتی بستر رودخانه هاشم‌رود در گلستان ۴،دریچه ورودی آب در گلستان ۵( کشاورزان) زیرسازی و آسفالت کوچه های سطح شهر،اجرای دیواره حائل سنگ‌جین در شالیزار ۱۷، اجرای پل در گلستان ۶۹ ورودی بهارنارنج ، اجرای کانال هدایت آب های سطحی در شهرک پزشکان،بازگشایی خیابان ۱۰ متری پزشکان بسمت ساحل و دیوارکشی، کانال هدایت آب های سطحی در گلستان ۸۶،محوطه سازی حیاط درمانگاه نبش گلستان ۳ بهسازی زمین فوتبال در گلستان ۵۴ و ل گلستان ۵۴ و ۶۱ از جمله اقدامات عمرانی در این مدت عنوان کرد.
شهردار ایزدشهر با بیان اینکه اعتماد شهروندان برای ما به عنوان یک سرمایه اصلی مطرح است و در جلب این سرمایه تمام تلاش خود را بکار می گیریم گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای جلب رضایت و نهایتا جلب اعتماد شهروندان مد نظر خواهد بود.
در ادامه نیز شهردار پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی شهروندان بود.
photo_2017-02-09_01-43-17

photo_2017-02-09_01-43-30

photo_2017-02-09_01-43-37

photo_2017-02-09_01-43-45

photo_2017-02-09_01-44-00

photo_2017-02-09_01-44-09