شهردار ایزدشهر خبر داد:دو پروژه مدیریت شهری ایزدشهر در هفته دولت افتتاح می شود

شهردار ایزدشهر گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دو پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری افتتاح خواهد شد. به گزارش قلم ما شهردار ایزدشهر با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان است، افزود: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم این مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار […]

شهردار ایزدشهر گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دو پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری افتتاح خواهد شد.

به گزارش قلم ما شهردار ایزدشهر با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان است، افزود: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم این مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مهندس تونی ادامه داد: نیروهای شهرداری نیز باید در کنار دیگر مسئولان در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت با تلاش جهادی خود افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه شهر را طراحی و به منصه ظهور برسانند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اجرای پروژه های هفته دولت تصریح کرد:روکش آسفالت خیابان های سطح شهر
منطقه ساروج محله بطول ۹/۵۰۰ متر مربع که در سال ۹۹ آغاز و در مدت ۶ ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به بهره برداخواهد رسید.

همچنین زیر سازی و آسفالت راه های منتهی به جنگل در حوزه گردشگری و آسفالت مسیرهای کشاورزی بطول ۸۰۰۰ متر مربع که از سال ۹۸ آغاز و در مدت یک سال با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ایزدشهر با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها یکی از مهمترین اصول مدیریت است گفت:تمام سعی و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر ارائه خدمات مناسب و شایسته به شهروندان است.