شهردار بابلسر: ۱۳آبان روز غیرت و از خودگذشتگی ملت ایران است.

به گزارش قلم ما: با حضور مهندس شفیعی شهردار بابلسر،دانش آموزان، مسئولین شهری و شهروندان مراسم پرشور راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر بابلسربرگزار شد. مهندس شفیعی شهردار بابلسر در این خصوص اظهار داشت: ۱۳ آبان روز غیرت و از خودگذشتگی ملت ایران است. شهردار بابلسر این مراسم را نشان ‌دهنده پایداری مردم ایران به آرمان‌های […]

به گزارش قلم ما:

با حضور مهندس شفیعی شهردار بابلسر،دانش آموزان، مسئولین شهری و شهروندان مراسم پرشور راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر بابلسربرگزار شد.

مهندس شفیعی شهردار بابلسر در این خصوص اظهار داشت: ۱۳ آبان روز غیرت و از خودگذشتگی ملت ایران است.

شهردار بابلسر این مراسم را نشان ‌دهنده پایداری مردم ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این روز،روز استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه آمریکا است و باید این روز بزرگ را گرامی بداریم.

مهندس شفیعی تصریح کرد : ۱۳ آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و شناساندن بزرگترین دشمن ملت ایران یعنی آمریکا به مردم است.

شهردار بابلسر افزدد:۱۳ آبان برای مردم به‌ویژه جوانان این است که آمریکا با رشد کشورهای مستقل به سختی مقابله می‌کند.

وی افزود: این روز به ما یادآوری می کند که استکبارستیزی و مقابله با توطئه های آمریکا و ایادی استثمارگر همچنان ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه توطئه های دشمنان هر سال نسبت به قبل پیچیده تر و خصمانه تر می شود، باید هوشیاری و آمادگی خود را در برابر دشمنان روز به روز بیشتر کنیم و از این رو مناسبت ۱۳ آبان که همانا روز مبارزه با استکبار است، همه ساله نه تنها کهنه نمی شود بلکه بهتر و باشکوه تر از سال گذشته برگزار می شود.

مهندس شفیعی در پایان گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی مردم و نظام در برابر خواسته های نامشروع آمریکا و صهیونیسم بین الملل، استکبار ستیزی در همه ی جوامع رشد یافته است و مردم سراسر جهان با اعتراضات خود، این امر را بیش از پیش مشخص می سازند.