افتتاح پروژه شهرداری چمستان بمناسبت هفته دولت

شهردار چمستان عنوان کرد:  احداث کارخانه آسفالت یکی از نیازهای ضروری برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان نور است

شهردار چمستان در مراسم افتتاحیه و کلنگزنی پروژه های هفته دولت گفت: احداث کارخانه آسفالت یکی از نیازهای اساسی در شهرستان نور است که می‌تواند کمک بزرگی برای دهیاری ها،بخشداری ها و شهرداری های شهرستان برای اجرای پروژه های عمرانی باشد. به گزارش رسانه خبری قلم ما: همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری […]

شهردار چمستان در مراسم افتتاحیه و کلنگزنی پروژه های هفته دولت گفت: احداث کارخانه آسفالت یکی از نیازهای اساسی در شهرستان نور است که می‌تواند کمک بزرگی برای دهیاری ها،بخشداری ها و شهرداری های شهرستان برای اجرای پروژه های عمرانی باشد.

به گزارش رسانه خبری قلم ما: همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری چمستان با حضور مسئولان شهرستانی و بخش چمستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

مهندس تونی شهردار چمستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،شهید،رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی و همراهانشان از حضور  قدردانی از حضور مدیران تقدیر کرد و گفت:پروژه های بسیار خوبی در سطح شهر در حال انجام است و قرار بود امروز شاهد بهره برداری از آنها باشیم ولی بدلایلی که بعد از نوروز ۱۴۰۳ و سانحه ای که برای رئیس جمهور و شهید رئیسی اتفاق افتاد و پس از آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شرایط نامناسب آب و هوایی و بارندگی‌های متعددی که داشتیم سبب شد تا پروژه های مدنظر ما برای افتتاح و بهره برداری از آنها در هفته دولت به اتمام نرسد.

شهردار چمستان در ادامه گفت:از همراهی های خوب همکاران پر تلاشم در شهرداری،همراهی خوب مردم شهر چمستان،همچنین حمایت ،اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر چمستان که در همه حال در کنار ما هستند و همیشه کمک کار شهرداری هستند جای قدردانی دارد.

تونی گفت: پروژه پیاده‌روسازی ورودی شهر چمستان از سمت نور مقابل پارک جنگلی کشپل ، در حال انجام است و به امید خدا ظرف مدت دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار چمستان بیان کرد: عملیات دیوارکشی روبروی نهالستان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده و پس از آن قرارداد پیاده‌روسازی این پروژه انجام خواهد شد.

مهندس تونی خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت فاز اول خیابان شهید سلیمانی ،در حال انجام است و قرارداد فاز دوم آن منعقد شده است و در روزهای آینده شروع میشود،همچنین عملیات پارک شهید سلیمانی در حال انجام است طی دوماه آینده به اتمام خواهد رسید.

شهردار چمستان اضافه کرد: در سه راهی سنگینده عملیات ساختمانی این پروژه که در کمیته انطباق و تصویب شورای شهر به نام میدان سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است در حال انجام است

وی گفت:عملیات مناقصه تیرهای روشنایی در مرحله برگزاری است و در روزهای آینده بازگشایی و پیمانکار آن مشخص میشود همچنین عملیات مناقصه پروژه دیواره حفاظتی محور دلگشا طی روزهای آینده شروع خواهد .

شهردار چمستان با تاکید بر همدلی و اتحاد عنوان کرد: خوشبختانه پروژه های خیلی خوبی در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

مدیریت شهری چمستان خبر داد: مجوز پمپ بنزین شهر چمستان طی هفته آینده صادر می‌شود که در توسعه درآمد پایدار شهرداری کمک مهم محسوب میشود.

تونی در ادامه با اشاره به پروژه های کلنگ زنی شهرداری در هفته دولت گفت:امروز شاهد کلنگ زنی دو پروژه که از مطالبات مهم مردم شهر چمستان بود هستیم که در روزهای نخست شروع به فعالیت‌مان در شهرداری چمستان،مردم منطقه عربخیل از این وضعیت ناراحت بودند و امروز خداوند را شاکر هستم بر اساس قول و زمانبندی که به شهروندان دادیم تا محورهای اصلی را به سرانجام برسانیم و بعد به خیابان فرعی بر اساس اولویت‌بندی بیایم و امروز شاهد کلنگ زنی این خیابان هستیم.

شهردار چمستان بیان داشت: خیابان کشاورز به  طول بیش از ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام و ظرف دو ماه آینده جهت استفاده شهروندان به بهره برداری خواهد رسید

وی گفت:پروژه های زیر سازی و آسفالت با نظارت دقیق و فنی و مهندسی اجرا میشود

تونی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که سعی کردیم در چمستان انجام دهیم و بسیار حائز اهمیت است اینکه بیش از ۹۰ درصد از پیمانکاران شهرداری ، بومی هستند

شهردار چمستان گفت: نبود یک کارخانه آسفالت یکی از نیازهای اساسی شهرستان است و اگر کمکی بشود تا یک کارخانه آسفالت راه اندازی شود کمک بزرگی به دهیاری ها،بخشداری ها و شهرداری ها میشود.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور هم در این مراسم ضمن قدردانی از اتحاد ،همدلی و وحدت شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان در به سرانجام رساندن پروژه های شهرداری گفت: چمستان یک شهر ویژه است که مردمانی همراه و همدل دارد و تا کنون هم اقدامات خوبی در راستای توسعه شهر صورت گرفته است.