فرماندار شهرستان نور:استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم ایران است.

به گزارش قلم ما: فرماندار شهرستان نور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای نماز جمعه ایزدشهر که با حضور مسئولین و شهروندان برگزار شد اظهار کرد:مردم ولایتمدار و دشمن‌ستیز ایزدشهر امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و استکبارستیزی خود را نشان دادند. هادی خنجری با بیان اینکه مردم امروز بار دیگر […]

به گزارش قلم ما:
فرماندار شهرستان نور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای نماز جمعه ایزدشهر که با حضور مسئولین و شهروندان برگزار شد اظهار کرد:مردم ولایتمدار و دشمن‌ستیز ایزدشهر امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و استکبارستیزی خود را نشان دادند.
هادی خنجری با بیان اینکه مردم امروز بار دیگر نشان دادند که به ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب و امام راحل وفادارند و از هیچ دشمنی هراس ندارندافزود: ۲۲ بهمن روز وحدت مات ایران است و مردم با فریادهای مرگ بر آمریکا و خشم و انزجار خود را از ترفندها و سیاست‌های استکبار و حامیان آنان نشان دادند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، تصریح کرد: مردم ایران علیرغم تبلیغات سو و متعدد دشمن علیه نظام و مردم، حضوری گسترده در راهپیمایی داشتند و با خلق این حماسه ماندگار، دشمن را بهت زده کردند.
فرماندار شهرستان نورادامه داد: دشمنان امروز دیدند که ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پیرو رهبری است و تا پای جان از انقلاب خود دفاع می‌کند.
خنجری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار همیشگی ملت ایران خواند و گفت: استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم ایران است.