فرماندار شهرستان نور بر لزوم استانداردسازی مسئولین در تکریم ارباب رجوع در ایام کرونا تاکید کرد
فرماندار نور گفت: تکریم ارباب رجوع از وظایف ما است و تمام مدیران و مسوولان با توجه به شرایط حاد کرونا موظفند برای کاهش حضور ارباب رجوع به ادارات بصورت تلفنی پاسخگوی درخواست های آنان باشند.
علی شادمان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار داشت: با توجه به مشکلات حادی که بدلیل شیوع کرونا بوجود آمده و افزایش تعداد مبتلایان ممنوعیت ها و محدودیت های فراوانی در استان در حال اجرا است باید تکریم ارباب رجوع بصورت تلفنی صورت بگیرد.
فرماندار نور گفت:شرایط کرونایی میتواند ما را دچار اشتباه بکند تا در تکریم ارباب رجوع شانه خالی بکنیم ولی بنده معتقد هستم که میشود با دیگر ابزارها حتی تکریم ارباب رجوع را جدی تر از قبل دید.
این مسئول افزود:اگر احساس میکنیم حضور ارباب رجوع در ملاقات ها سبب عدم رعایت پروتکل های بهداشتی میشود باید تکریم بصورت غیرحضوری و تماس تلفنی صورت گیرد.
شادمان اضافه کرد:ما در فرمانداری شماره تماس ها را میگیریم و دوباره با این عزیزان تماس میگیریم و پیگیر کارشان هستیم،یعنی میتوانیم از طریق امکانات ابزاری بدون ارتباط عینی و مستقیم همان نیاز را به میزان ضرورت جواب داده شود.
فرماندار نور تاکید کرد:تکریم ارباب رجوع همیشه باید جز برنامه جدی مسئولین باشد و ما باید استاندارد سازی بکنیم که مورد تاکید نظام و دولت است و نباید اجازه دهیم تا بیماری کرونا، دستاویزی برای عدم تکریم ارباب رجوع شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0