فرماندار شهرستان نور: شهرستان نور اولین شهرستان در استان مازندران که در وضعیت زرد قرار گرفت.

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد. به گزارش […]

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

فرماندار شهرستان نور در این جلسه با اشاره به تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه در جلسه شورای اداری با توجه به اینکه مجموعه تخصصی ستاد فرمانداری ضابطه‌ها و شاخصه‌هایی را در نظر گرفته است، اظهارکرد: سابقه افراد و خدمات بیشتر، مردمی بودن و رفع مشکلات مردم، ابتکار عمل، تقید به شئونات دینی، اخلاقی و اعتقادی از این شاخصه هاست و جان مایه ساختار سیاسی برمبنای دین است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه باید در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم، تصریح کرد: شهدا ناظر و شاهد عملکرد ما هستند و رزمندگان با آموزه‌های دین هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و ذره‌ای از کشور در دست دشمنان قرار نگرفت اما در دو صده چند میلیون کیلومتر از کشور در طول چند ماه جنگ از خاک ما جدا شد و اگر از خود گذشتگی، ایثار، دلاور مردی‌ها و شهادت طلبی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نبود قطعاً هیبت و اقتدار جمهوری اسلامی وجود نداشت.

فرماندار نور با اشاره به ترس دشمن در برابر قدرت موشکی ایران یادآورشد: فرمایش رهبر معظم انقلاب در دفاع مقدس نشانگر بی اهمیتی به یاوه گویی‌های آمریکا وتوجه به امورات داخلی کشور است.

وی با اشاره بر شرایط سخت و خطرناک کرونا به ویژه در ماه‌های آینده و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: به خاطر حفظ جان خود و عزیزان خود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرید و به سادگی از کنار آن عبور نکنید، ورود افراد بدون ماسک در ادارات ممنوع است و مدیران و کارمندان نیز در محیط بدون ماسک وارد نشوند.

  1. فرماندار نور با اشاره به بستری ۱۳ بیمار کرونایی در شهرستان نور افزود: شهرستان نور آخرین شهرستان استان در وضعیت قرمز بود و اولین شهرستان که در وضعیت زرد قرار گرفت.
  2. این مسئول با اشاره به اجرای مانور سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: دشمن هیچ زمان به این خواری و ذلت نرسید و با توجه به فشارهای اقتصادی بر کشور از سوی دشمن باید با خدمت رسانی بیشتر، دشمن را ناامید کنیم و در اجرای مانور سپاه ناحیه نور نیز همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

شادمان با تأکید بر پشتیبانی شهرداران شهرستان نور از اجرای مانور تصریح کرد: در جنگ مدیون لباس سبز و بسیجیان و ارتشیان در کنار این عزیزان و همه مردم با هم بودیم و در حال حاضر نیز همه با هم از این عزیزان حمایت می‌کنیم .

وی در پایان با اشاره به مشکل آزادکوه وحضور شورای تأمین افزود: با بررسی لازم در منطقه تصمیماتی مبنی بر رفع مشکل مردم گرفته شد که با اجرای این تصمیمات مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.