فرماندار محمودآباد:اين شهرستان از سهم هفت درصدی صادرات گل در مازندران برخوردار است.

قلم ما: يحیی یوسف پور بابرشمردن ویژگیهای محمودایاد در حوزه های کشاورزی وصیادی وصنعت وگردشگری اظهار داشت محموداباد از نظر وسعت دارای دومین شهرک صنعتی استان بوده ودارای ویژگیهای منحصربفردی در کشاورزی وصید وصیادی است گل وگیاه شهرستان کمی مغفول مانده. وبنا داریم با این جشنواره ویژگی واستعدادهای شهرستان را مطرح کنیم. یوسف پور با […]

قلم ما:

يحیی یوسف پور بابرشمردن ویژگیهای محمودایاد در حوزه های کشاورزی وصیادی وصنعت وگردشگری اظهار داشت محموداباد از نظر وسعت دارای دومین شهرک صنعتی استان بوده ودارای ویژگیهای منحصربفردی در کشاورزی وصید وصیادی است گل وگیاه شهرستان کمی مغفول مانده. وبنا داریم با این جشنواره ویژگی واستعدادهای شهرستان را مطرح کنیم.
یوسف پور با اشاره به ظرفیتهای این صنعت در دنیا افزود محموداباد در گلهای شاخه بریده در استان اول ودر گلهای زینتی دوم هست.فرماندار محموداباد با تاکید برفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی بر گزاری این جشنواره را در راستای فر مایشات ایشان دانست وبیان داشت یکی از اهداف ماتقویت نگاه رهبری در شهرستان است الان ۷۸هکتار از زمینهای شهرستان به گل وگیاهان زینتی اختصاص یافته و۴۰۰ نفر در این صنعت در شهرستان اشتغال بکار دارند .