فرماندار نور:برجام نقش مهمی در دور کردن سایه شوم جنگ از سر ملت ایران داشت

فرماندار نور گفت:نباید فراموش کنیم برجام نقش مهمی در دور کردن سایه شوم جنگ از سر ملت ایران داشت و کسی نمیتواند این موضوع را کتمان کند پس نباید از سر بی انصافی برجام را مایه ننگ بدانیم و این موضوع را نادیده بگیریم. به گزارش قلم ما: هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان […]

فرماندار نور گفت:نباید فراموش کنیم برجام نقش مهمی در دور کردن سایه شوم جنگ از سر ملت ایران داشت و کسی نمیتواند این موضوع را کتمان کند پس نباید از سر بی انصافی برجام را مایه ننگ بدانیم و این موضوع را نادیده بگیریم.

به گزارش قلم ما:
هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه ما بایستی قدردان وحدت، انسجام و همدلی بین مسئولین در شهرستان باشیم بیان اظهار کرد: برگزاری جلسات شوراهای اداری شهرستان علاوه بر اینکه باعث تقویت ارتباط مردم و مسئولین می گردد موجب می شود مشکلات و مسائل شهرستان از نزدیک لمس و روند حل و رفع مشکلات تسریع میابد.
فرماندار نور با اشاره به ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد:نظام و ملت ایران همواره از مدیریت، تدبیر و درایت وی بهره‌‌مند شده‌اند.
وی، آیت الله رفسنجانی را یکی از نزدیک‌ترین یاران امام خمینی(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی دانست و افزود:.آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران بود.
وی عنوان کرد: مرحوم هاشمی علاوه بر انقلابی بودن، در تحقق اهداف انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) سال‌ها تلاش ‌کرد و به حق می‌توان وی را جز مدیران توانمند دنیا به حساب آورد.
خنجری با اعلام اینکه وی به گردن همه ملت ایران حق دارد چرا که همه عمرش را در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد، افزود: در همه سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین هدف آیت الله رفسنجانی حفظ نظام و تثبیت آن بود و همواره در جهت وحدت بین جریانات سیاسی گام برمی‌داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر سند افتخار و ماندگار ملت ایران است اظهار داشت:دهه فجر سرآغاز طلوع انقلاب و خاستگاه ارزش های اسلامی است.
فرماندار نورهمچنین به ارتقا کمی و کیفی برنامه ها اشاره کرد و گفت:توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته باشیم و برای نیل به این مقصود می بایست از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی تاکید کرد:دهه فجر فرصت مناسبی تا مردم از خدمات دولت در ابعاد مختلف آگاهی پیدا کنند
خنجری انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: حضور فعال مردم باعث شکل گیری انقلاب اسلامی شد، این انقلاب ثمره خون شهداست و همه ما می بایست دنباله رو راه شهدا باشیم.
فرماندار نور در ادامه با اشاره به انتخابات ۹۶ اظهار کرد: حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهمترین مساله در این برهه از زمان است
ما در انتخابات قبل نشان دادیم که از امانت مردم در انتخابات بخوبی محافظت کردیم
و باید بعنوان خادم مردم به آنها اطمینان دهیم که کسی نمیتواند از خط قرمزها عبور کند
وی در پایان با اشاره به سالگرد برجام گفت: برجام شاید منتقدانی جدی داشته باشد اما معتقدم حتی مخالفان برجام هم نمیتوانند میزان موفقیت نظام در عرصه ی سیاست بین المللی را کتمان بکنند
همه کسانی که امروز مسئولیتی در این نظام دارند جزء کسانی هستند که از غافله شهدا عقب ماندند نه ملت ایران نه مدیرانی که امروز خادم مردم هستند از جنگ با استکبار نمی هراسند.
نباید فراموش کنیم برجام نقش مهمی در دور کردن سایه شوم جنگ از سر ملت ایران داشت و کسی نمیتواند این موضوع را کتمان کند پس نباید از سر بی انصافی برجام را مایه ننگ بدانیم و این موضوع را نادیده بگیریم.