فرماندار نور تاکید کرد: مدیران مدیران از نقدهای خبرنگاران نهراسند و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببرند.

به گزارش قلم ما: هادی خنجری فرماندار شهرستان نور گفت: مدیران از نقدهای خبرنگاران نهراسند و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببرند و رسانه ها را در کنار خود ببینند و از این ظرفیت برای شناسایی مشکلات خود بهره ببرند. جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و اصحاب […]

به گزارش قلم ما:

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور گفت: مدیران از نقدهای خبرنگاران نهراسند و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببرند و رسانه ها را در کنار خود ببینند و از این ظرفیت برای شناسایی مشکلات خود بهره ببرند.
جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور فرماندار، ائمه جمعه نور و ایزدشهر ، روسای دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
هادی خنجری در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار از همت و تلاش خبرنگاران شهرستان نوربرای تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت‌ها قدردانی کرد وافزود:خبرنگاران چشم بینای مردم هستند و مسئولیت آگاهی بخشی به آنان را بر عهده دارند.

فرماندار نور بیان داشت: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صادقانه به انعکاس مشکلات و نارسائی ها می پردازند و همچنین اقدامات و خدمات ادارات و دستگاهها را به شهروندان منعکس می کنند
.
خنجری انتقاد خبرنگاران را امری سازنده و قابل احترام دانست و تصریح کرد: انتقاد سازنده خبرنگاران می تواند به هر مدیری کمک کند و مدیران هم از نقدهای خبرنگاران نهراسند و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببرند و رسانه ها را در کنار خود ببینند و از این ظرفیت برای شناسایی مشکلات خود بهره ببرند وامیدواریم خبرنگاران در انتشار مطالب انتقادی نیز جانب انصاف را رعایت کنند.
فرماندار نورخاطرنشان کرد: رسانه‌ها پرچم‌دار حق‌طلبی و حق‌جویی در جامعه هستند و با فعالیت‌های حرفه‌ای خودانگیزه مضاعفی در مسئولان ایجاد می‌کنند تا اهداف پیش رو را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر گذاری بالای فضای مجازی در حوزه خبر و اطلاع رسانی بر لزوم امانت داری، صداقت، راستگویی و پرهیز از تخریب افراد در انعکاس اخبار تاکید کرد.
فرماندار شهرستان نور در ادامه با بیان اینکه نباید از تلاشهای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی غافل شویم گفت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به آسانی به دست نیامده و خون شهدا پای این نظام ریخته شده است.