فرماندار نور: مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است

قلم ما: فرماندار شهرستان نور در آئین معارفه بخشدار جدید بلده ضمن گرامیداشت روز ۱۶ آذر روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان گفت : قبول مسئولیت باید در راستای حل مشکلات مردم و جامعه باشد و اگر می خواهید محبوب خداوند باشید باید با خلوص نیت رفتار کنید همه مسئولین در برابر خدا […]

قلم ما:

فرماندار شهرستان نور در آئین معارفه بخشدار جدید بلده ضمن گرامیداشت روز ۱۶ آذر روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان گفت : قبول مسئولیت باید در راستای حل مشکلات مردم و جامعه باشد و اگر می خواهید محبوب خداوند باشید باید با خلوص نیت رفتار کنید همه مسئولین در برابر خدا یک مسئولیت دارند که باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و اساسی ترین و ریشه ای ترین مسئولیتی که بر دوش ماست مسئولیت پذیری در برابر خداوند متعال است.
هادی خنجری اظهار کرد: بخشدار در کنار رسیدگی به مسائل عمرانی و خدماتی باید به موضوع های فرهنگی و اجتماعی روستاها نیز توجه کند.
وی بیان داشت: مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریت طبیعی است
فرماندار نور در ادامه اظهار کرد: اگر مدیری تنها برای رسیدن به جایگاه و قدرت، مسئولیتی را بپذیرد، میز و صندلی آن پست را غصب کرده است و اگر با هدف خدمت به مردم برای رسیدن به مسئولیت تلاش کند، نه تنها جاه طلبی نیست، بلکه عبادت است.
نماینده عالی دولت در شهرستان نور به ظرفیتهای مختلف بخش بلده از جمله ظرفیت مادی و معنوی و ظرفیت تاریخی این بخش اشاره کرده و از بخشدار جدید خواست تا با استفاده و توجه به این ظرفیتها باعث شکوفایی این بخش شود . خنجری با اشاره به اینکه حدود هفت هزار بلده ای در پایتخت ساکن هستند خاطرنشان کرد با استفاده از ظرفیت آنها می توان در جهت پیشرفت بخش بلده استفاده کرد.
فرماندار شهرستان نور ضمن قدردانی از زحمات یزدانی سرپرست سابق بخش بلده، سید سجاد رضایی را به عناون بخشدار جدید معرفی و برای وی در این مسئولیت آرزوی توفیق و موفقیت در راه خدمت به مردم مسئلت کرد.
در ادامه سعید یزدانی سرپرست سابق بخشداری بلده و معاون فرماندار شهرستان نور با تشکر از همه مردم و مسئولان بخش بلده گزارشاتی از اهم فعالیت خود در مدت مسئولیت خود در سرپرستی بخشداری بلده بیان نمود.
در پایان نیز سید سجاد رضایی بخشدار جدید بلده با ابراز خوشحالی از توفیق خدمت گذاری دوباره در بخش بلده از همه مسئولان بخش بلده و شهرستان نور خواست تا با کمک یکدیگر برای پیشرفت این بخش تلاش کنند . رضایی با اشاره با پتانسیلهای موجود این منطقه اظهار کرد تمام تلاش خود را برای پیشرفت این منطقه بکار خواهد گرفت وی بهبود رفاه اجتماعی مردم بخش بلده را از اولویت های کاری خود دانست .
لازم به ذکر است سید سجاد رضایی از سال ۱۳۸۵ به استخدام وزارت کشور درآمده و از همان ابتدا تا سال ۱۳۹۰ در بخشداری بلده به عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها و دهیاران بخش بلده و در همین مدت حدود ۹ ماه نیز متصدی امور بخشداری را بر عهده داشت وی بعد از این مدت در بخشداری مرکزی نور به عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها ودهیاران مشغول به خدمت بوده است.
رضایی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته های حقوق بین الملل و مطالعات بین الملل و دانشجوی دکترای حقوق بین الملل می باشد.
بخش بلده در فاصله ۸۵ کیلومتری جنوب شهر نور قرار دارد. این بخش طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ دارای ۶۵۹۴ نفر جمعیت است و از یک شهر و ۴۶ روستا تشکیل شده است و با حدود ۱۴۷۵ کیلومتر مربع مساحت بزرگترین بخش استان مازندران می باشد.

img_0960img_0994img_1029img_1010img_0971

img_1034img_1043

img_1045

روابط عمومی فرمانداری/