مدیرآموزش و پرورش شهرستان نور خبر داد: نور رتبه اول پروژه مهر ۹۵ در استان مازندران را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور از کسب رتبه اول پروژه ملی مهر توسط این مدیریت در سطح شهرستانهای این استان خبر داد. احمد گرجی در گفتگو با قلم ما افزود: شهرستان نور در اجرای پروژه‌ ملی مهر، به منظور بازگشایی هرچه بهتر و باشکوه تر مدارس، رتبه نخست را در بین شهرستانهای استان مازندران […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور از کسب رتبه اول پروژه ملی مهر توسط این مدیریت در سطح شهرستانهای این استان خبر داد.

احمد گرجی در گفتگو با قلم ما افزود: شهرستان نور در اجرای پروژه‌ ملی مهر، به منظور بازگشایی هرچه بهتر و باشکوه تر مدارس، رتبه نخست را در بین شهرستانهای استان مازندران کسب کرد.

وی کسب این رتبه را مدیون تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش این مدیریت در سطح شهرستان دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح، پنج گروه شامل سازماندهی، تعمیر وتجهیز، توجیه وتبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت وارزیابی تشکیل و فعالیت خود را در چارچوب وظایف تعیین شده به خوبی انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش نور گفت: آموزش و پرورش مازندران نیز موفق شد در پروژه مهر۹۵ با کسب نمره صد به عنوان استان برتر کشور دست یابد.

گرجی تصریح کرد: این طرح به منظور بازگشایی خوب و باشکوه مدارس از ابتدای تابستان امسال آغاز و تا بازگشایی مدارس ادامه داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و همکاران این مدیریت افزود: بر اساس سهمیه وزارتی واستانی، از همکارانی که در پروژه ملی مهر سهیم بوده اند تقدیر خواهد شد.