مدیر عامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور تاکید کردگردشگری محور توسعه دراستان مازندران است

‍ ✅ مهندس سیروس کبیری در حاشیه مسابقه فوتبال تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:این مسابقه به پیشنهاد یکی از دوستان هنرمند ویژه گرامیداشت #سردار_حاج_قاسم_سلیمانی و تجلیل از #جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حمایت مجتمع #دشت_نور برگزار شد. ✅مدیرعامل دشت نور در ادامه با بیان اینکه […]

✅ مهندس سیروس کبیری در حاشیه مسابقه فوتبال تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:این مسابقه به پیشنهاد یکی از دوستان هنرمند ویژه گرامیداشت #سردار_حاج_قاسم_سلیمانی و تجلیل از #جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حمایت مجتمع #دشت_نور برگزار شد.

✅مدیرعامل دشت نور در ادامه با بیان اینکه
جاذبه های ناشناخته گردشگری استان مازندران باید شناسایی و برای جذب بیشتر گردشگر معرفی شود افزود: مازندران محور توسعه گردشگری در کشور است و اگر ما بتوانیم این جاذبه ها را بدرستی معرفی کنیم قطعا شاهد توزیع گردشگر در مناطق مختلف استان بویژه شهرستان نور خواهیم بود.

✅سیروس کبیری در ادامه افزود:در حال حاضر گردشگری بزرگ‌ترین، وسیع‌ترین و سریع‌ترین صنعت در حال رشد جهان و منبع مهم افزایش درآمد،اشتغال و سرمایه است و اگر به‌درستی توسعه یابد، در ابعاد مختلف هم موجب جذب گردشگران میشود و هم سبب اشتغالزایی مردم منطقه خواهد شد.

✅وی تصریح کرد:یکی از محورهای مهم برنامه ما در مجموعه تفریحی توریستی دشت نور موضوع گردشگری است. در این راستا تلاش‌مان این بوده که استان مازندران و بخصوص منطقه نور را به عنوان محور گردشگری به توریسم معرفی کنیم.

✅این مسئول ادامه داد:۵۰ نفر از دوستان هنرمند از چهارشنبه شب در این مجموعه اقامت دارند و تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم در آینده با برگزاری این مسابقات شرایط لازم را برای شناخته شدن این منطقه در کشور داشته باشیم.

✅سیروس کبیری تصریح کرد:از سال آینده تیم هاى مختلف باشگاهى و حتى تیم ملى میتوانند براى برقرارى اردوهاى آمادگى، بجاى صرف هزینه هاى زیاد و اقامت در کشورهاى همسایه از امکانات مجتمع تفریحى و توریستى #دشت_نور براى اسکان استفاده نمایند.

✅مدیرعامل دشت نور باز شدن آزادراه تهران_شمال را یک فرصت برای ورود گردشگران دانست و گفت:این منطقه جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله دریا خزر و جنگلهای بکر دارد که فرصت بستر اقتصادی را با ورود گردشگران محیا میکند.

✅وی ادامه داد:در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر از مردم منطقه در این مجموعه مشغول بکار هستند که پیش بینی ما این است بتوانیم در سال آینده ۴۰۰ نفر اشتغالزایی داشته باشیم.