مدیر عامل مهرگان و خیرسازنده مرکز دیالیز شهرستان نور:حضور انسانها در دنیا باید تاثیر مثبتی داشته باشد

زمان حریرچی مدیر عامل مهرگان و خیرسازنده مرکز دیالیز شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:سالهای طولانی است که بهمراه همسرم مهندس راودمند و همکاران بسیار خوبی که در این مجموعه داریم سعی کردیم در استان مازندران و این منطقه فعالیت داشته باشیم. در اینمدت به طبع فعالیت هایی که داشتیم سعی […]

زمان حریرچی مدیر عامل مهرگان و خیرسازنده مرکز دیالیز شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:سالهای طولانی است که بهمراه همسرم مهندس راودمند و همکاران بسیار خوبی که در این مجموعه داریم سعی کردیم در استان مازندران و این منطقه فعالیت داشته باشیم.

در اینمدت به طبع فعالیت هایی که داشتیم سعی کردیم حضورمان در منطقه اثرات مثبتی داشته باشد و اقداماتی که به نفع منطقه است در حد توانمان انجام دهیم.

حریرچی افزود:در این مدت موارد مختلفی در پروژه های مختلف داشتیم که در منطقه اجرا شده است از جمله ساخت و سازهایی که برای متطقه انجام شد،ورودی پارک جنگلی نور ،موضوعات برق،اب و کمک هایی در حوزه سلامت شهرستان و کمک هایی که به ما منعکس شده است و در توانمان بود تا انجام دهیم اقدام نمودیم.

وی خاطرنشان کرد:یکی از اقدامات اصولی که انجام دادیم موضوع برق منطقه و رویان و کاسگر محله بود که با اداره برق منطقه هماهنگ شدیم و توانستیم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم همچنین در موضوع آب هم کمبودهایی بود که اعلام آمادگی کردیم تا هرکجا کمکی بتوانیم انجام دهیم.

مدیر عامل مهرگان گفت: ما چون در این منطقه هم کار میکنیم و هم زندگی میکنیم وظیفه خود میدانیم تا هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام دهیم تا بتوانیم برای رفاه و آسایش منطقه موثر باشیم.

خیرسازنده مرکز دیالیز بیان کرد:یکی از مهمترین حوزه هایی که توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم موضوع دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور بود که در این زمینه هم اعلام آمادگی کردیم و با کمک شایان تقدیر آقای فرماندار و همکاری ریاست بیمارستان و دیگر ارگان های مربوطه توانستیم با حضور مهندس سالار نماینده ما این حمایت مالی را انجام دهیم تا امروز شاهد بهره برداری از مرکز دیالیز شهرستان نور باشیم.

وی گفت:خدا را شکر این مرکز با سرعت خوبی به سرانجام رسید و هدف ما کمک به بیماران دیالیز بود.

حریرچی در پایان گفت:اعتقاد من و همسرم این است که حضور انسانها در دنیا باید تاثیر مثبتی داشته باشد و امیدواریم بتوانیم باز هم شاهد اینگونه همکاری ها در این منطقه باشیم.