مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر رویان بمناسبت روز شوراها

به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شورای اسلامی, مراسمی جهت تجلیل و قدردانی از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر رویان با حضور مهندس توکلی شهردار و پرسنل شهرداری در دفتر شورای اسلامی شورای شهر رویان برگزار شد. به گزارش قلم ما: کامبخش سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر رویان با تقدیر از مهندس توکلی و اعضای […]

به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شورای اسلامی, مراسمی جهت تجلیل و قدردانی از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر رویان با حضور مهندس توکلی شهردار و پرسنل شهرداری در دفتر شورای اسلامی شورای شهر رویان برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

کامبخش سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر رویان با تقدیر از مهندس توکلی و اعضای شورای اسلامی شهر رویان بیان کرد:
از همه همکاران خوبم در شورای اسلامی شهر که در این دوسال با هم بودیم تقدیر و تشکر میکنم که همدلی،تعامل و دوستی را یکجا جمع کردیم تا بتوانیم برای شهر خود کار ساز باشیم.

وی در ادامه افزود: از شهردار عزیز شهر رویان توقع داریم تا همانطور که تا کنون تمام تلاش خود را کرده اند باز هم تمام پتانسیل ها و توان خود را برای این شهر بکار برند.

در ادامه مهندس توکلی شهردار رویان هم ۹ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شورای اسلامی را به کلیه اعضای محترم شورای شهر رویان تبریک گفت و اظهار داشت: شورای شهر بخشی از حکومت مردم بر مردم را اجرا و عیان می کند و امیدواریم این تجلّی عینیِ حکومتِ مردم بر مردم در تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم و جاری شود.

مهندس توکلی در تبیینِ نقش شورا در نظام مدیریت شهریِ امروزی, بر موضوع شناخت تاکید کرد و گفت: وقتی در حوزه مدیریت شهری بخواهیم اقدام عملی داشته باشیم می بایست نسبت به شناختِ مسئله اشراف داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: موضوع شوراها اساسا تسریع در شناخت است و با توجه به اتصالِ آنها به بدنه جامعه, شناخت برای آنها سهل تر از مدیران است. اتصال آنها به مدیریت شهری, تسریع در انتقال شناخت برای تصمیم گیری بر مبنای خِرد جمعی است و تا زمانی که این پروسه شناخت تکمیل نشود, امکان تصمیم گیری صحیح وجود ندارد. از این جهت شوراها نقش حائز اهمیتی در حوزه جمع آوری اطلاعات و تبیین آن برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت شهری دارند.

شهردار رویان تاکید کرد: هر چقدر شوراها در این مسیر حرکت کنند, توسعه شهر تسریع می شود.

مهندس توکلی بیان داشت: خدا را شاکرم که امروز در خدمت مردم شهر رویان را با شورایی هستیم که تمام سعی و تلاشش این است که با احصاء دقیق موضوعات و تصمیمات درست در حوزه شورای شهر و تبدیل آن به پروژه های عمرانی دقیق جهت اجرا, کمک می کنند برای اینکه شهری با سرعت رشد بیشتری داشته باشیم.

وی شهر را یک موجود زنده خواند و گفت: وجود شورا و یک نهاد تصمیم گیری کمک می کند که رشد این موجود زنده در جهت تعالی باشد.

شهردار با تاکید بر اینکه درخواست شهروندان در خصوص ارائه گزارش کار از مدیران شهری, مطالبه ی بحقی است, اذعان داشت: تیم مدیریت شهری سعی می کند تمام پروژه ها را بر مبنای یک منطق و اصول قانونی پیش ببرد.

گفتنی است در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر رویان تجلیل بعمل آمد.