مراسم روز میلاد شهید جمشیدی با حضور مسئولین در دبیرستان شهید جمشیدی شهر نور برگزار شد.

مراسم روز میلاد شهید جمشیدی با حضور مسئولین در دبیرستان شهید جمشیدی شهر نور برگزار شد. به گزارش قلم ما: مراسم معنوی سالروز شهید علی جمشیدی با حضور خانواده شهید جمشیدی، فرمانده سپاه شهرستان نور،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس اداره آموزش و پرورش نور مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان شهید جمشیدی شهر نور […]

مراسم روز میلاد شهید جمشیدی با حضور مسئولین در دبیرستان شهید جمشیدی شهر نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

مراسم معنوی سالروز شهید علی جمشیدی با حضور خانواده شهید جمشیدی، فرمانده سپاه شهرستان نور،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس اداره آموزش و پرورش نور مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان شهید جمشیدی شهر نور برگزار شد.

محمود ولی زاده در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان باید شهیدان را الگوی عملی خود در زندگی قرار داده و با خوب درس خواندن قله های علمی جهان را فتح کنند تا با کسب افتخار برای ایران، به دشمنان نشان دهیم که خون پاک شهدا پایمال نخواهد شد و نخواهیم گذاشت دشمنان چشم طمع به کشور ایران داشته باشند.
مدیر دبیرستان شهید جمشیدی افزود: دانش آموزان ما باید ادامه راه پرافتخار شهیدان که همان ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دست یابند.
ولی زاده در ادامه با اشاره به کمبود تجهیزات دبیرستان شهید جمشیدی گفت:با همه کمبودها تمام تلاشمان را میکنیم تا دانش آموزان با آرامش اینجا درس بخوانند و مسئولین خواهشمندیم که مساعدت ویژه ای به این دبیرستان داشته باشند.
گفتنی است در این مراسم خواهر شهید علی جمشیدی مدافع حرم به ایراد سخنرانی پرداخت و مراسم با مداحی و سینه زنی دانش آموزان به پایان رسید.