مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما: به مناسبت روز معلم گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد مطهری مراسم باشکوهی با حضور مجتبی مطهری فرزند استاد مطهری،علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان در مجلس،هادی خنجری فرماندار شهرستان،مسئولان و فرهنگیان شهرستان نور برگزار شد. علی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت روز معلم،اظهار کرد:۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت متفکر و فیلسوف فرزانه شهید […]

به گزارش قلم ما:

به مناسبت روز معلم گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد مطهری مراسم باشکوهی با حضور مجتبی مطهری فرزند استاد مطهری،علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان در مجلس،هادی خنجری فرماندار شهرستان،مسئولان و فرهنگیان شهرستان نور برگزار شد.
علی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت روز معلم،اظهار کرد:۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت متفکر و فیلسوف فرزانه شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهنگ سازی است که در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

نماینده مردم گفت:شهید مطهری به عنوان متفکری اندیشمند مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.
اسماعیلی بیان داشت:بی گمان ساختن آینده کشور و افتخار آفرینی در عرصه های گوناگون جز با تلاش و همت شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش که خستگی ناپذیر و خالصانه در صدد آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین اعتلای علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه تلاش می کنند محقق نخواهد شد.
فرماندار شهرستان نور ضمن اشاره به نقش و جایگاه مورد توجه معلم گفت: استاد مطهری مظهر عقلانیت انقلاب اسلامی است و الگوسازی راه و روش و شخصیت والای شهید مطهری از سوی معلمان و مربیان ، هدف اصلی نامگذاری روز شهادت ایشان به نام روز معلم بوده است. استاد شهید مرتضی مطهری ، الگوی معلمان و مربیان متعهد و آگاه به زمان و معلم و مربی برجسته انقلاب اسلامی است.
فرماندار شهرستان نور در ادامه بیان کرد:دوازدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری ، حکایت از پیوند عمیق دیانت و عقلانیت دارد و معلمان در پرتو اندیشه تابناک این متفکر و اندیشمند متعهد ، نسل پویایی را تربیت و تحویل جامعه می دهند.
خنجری بیان کرد:روز معلم ، نماد قدردانی همگانی از مقام تعلیم و تعلم ، و نام مطهری مظهر هم آوایی علم و دین در عصر ماست. تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرد تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. انسان نیز با پذیرش این مسئولیت ، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور دراین همایش ضمن گرامیداشت این روز گفت: معلمان، نقش بارزی در شکل گیری و پویایی اندیشه و فرهنگ جامعه دارند.
علیرضا اسدیان خاطر نشان کرد: در عالم علم و معرفت جمیع دانش آموختگان و فرهیختگان مدیون زحمات معلمان هستند و برکت علم در بزرگداشت مدرسان آن است.
وی افزود: تجلیل از معلمان باید به نحوی شایسته و به دور از تشریفات صرفا مادی با روش های ابتکاری و نوین به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
اسدیان با تاکید بر اجرای کمی و کیفی برنامه های هفته نکوداشت مقام معلم تصریح کرد: معلمان در هر کجا باشند ایثارگر هستند و همواره لایق سپاسند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور، نکوداشت مقام معلم را یک وظیفه همگانی در جامعه دانست و افزود: تجلیل از مقام و جایگاه معلم، منحصر به یک هفته نیست بلکه در تمامی روزها و ایام ضروری است.
وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به نیازهای امروزی دانش آموزان در عرصه های علمی و عملی جامعه، محقق نمی شود مگر از طریق معلمانی که عاشق تربیت و الگوی علمی و اخلاقی هستند و شایسته است که از زحمات تمامی آنان تشکر نماییم.
IMG_0885

IMG_0886۱۱-۸

IMG_0588

IMG_0885

IMG_0886

۱-۴۲۶-۱۵

۱۷-۶۱۴-۵

IMG_0889

IMG_0890

IMG_0891

IMG_0893

IMG_0895

IMG_0897

IMG_0902

IMG_0903

IMG_0905

IMG_0907

IMG_0909

IMG_0913

IMG_0914

IMG_0915

IMG_0917

IMG_0919

IMG_0920

IMG_0921

IMG_0922

IMG_0926

IMG_0928

IMG_0932

IMG_0934

IMG_0935

IMG_0936

IMG_0939

IMG_0946

IMG_0947

IMG_0953

IMG_0954

IMG_0957

IMG_0960