معاون فرماندار شهرستان نور مدیریت یکپارچه در مواقع بحران را امری ضروری دانست.

سعید یزدانی گفت: مدیریت یکپارچه مسئولان و دستگاه های اجرایی در زمان وقوع حوادث و مدیریت بحران امری ضروری و حیاتی است. به گزارش قلم ما: معاون فرماندار شهرستان نور در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نور با تاکید بر ضرورت هماهنگی ادارات خدمات رسان در مواقع بحرانی افزود:با توجه به اینکه شهرستان نور […]

سعید یزدانی گفت: مدیریت یکپارچه مسئولان و دستگاه های اجرایی در زمان وقوع حوادث و مدیریت بحران امری ضروری و حیاتی است.

به گزارش قلم ما:

معاون فرماندار شهرستان نور در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نور با تاکید بر ضرورت هماهنگی ادارات خدمات رسان در مواقع بحرانی افزود:با توجه به اینکه شهرستان نور یکی از بزرگترین و گسترده ترین شهرهای استان مازندران است مدیریت یکپارچه در مواقع بحران امری ضروری است.

وی با اشاره به سیل بخشهای مرکزی
شهرستان نور افزود: متاسفانه شهرستانی هستیم که مدیریت یکپارچه در شرایط سخت و بحرانی را نداریم و همین سبب بروز هزینه های سنگین در مواقع بحران میشود.

ادارات و دستگاه های اجرایی خدمات رسان برای تسریع و دقت در ارائه خدمات در زمان وقوع بحران با ساز و کارهایی مناسب به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند تا از اختلال در خدمات رسانی جلوگیری شود.

یزدانی بیان کرد: شهرستان نور به لحاظ وقوع بحران هایی از جمله سیل و بارندگی شدید در فصل زمستان جزو شهرهای خاص در استان مازندران است و با توجه به این شرایط خدمات ویژه و مطلوبی را در زمان وقوع بحران می طلبد.

معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به وقوع احتمالی تداخل و ناهماهنگی در خدمات رسانی به شهروندان در زمان وقوع بحران در شهرستان نور اظهار کرد: مادر بحث مدیریت یکپارچه در هنگام وقوع بلایای طبیعی بسیار ضعیف هستیم و هیچگونه برنامه ریزی در این خصوص از قبل نداریم.

وی ادامه داد: یکی از جنبه های مهم و قابل توجه در مدیریت شهری و برنامه ریزی توسعه شهرها تاکید و توجه به آسیب پذیری در مقابل بلایای طبیعی است و ایجاد بستری امن در مواجهه با این گونه بلایا بخش مهمی از مسئولیت های مدیریت شهری محسوب میشود و شهرداران باید به این موضوع توجه کنند.

وی بیان کرد: نباید در اثر مدیریت نامناسب، کمبود امکانات و نبود اطلاع رسانی به موقوع، خدماتی که باید به نحو مطلوب توسط دستگاه های اجرایی در زمان بحران ارائه شود، دچار اختلال ناشی از ناهماهنگی و کمبود تجهیزات شود پس ضروری است تا با برنامه ریزی پیش رویم و بحران را قبل از بحران مدیریت نماییم و رفاه و آسایش مردم شهرستان را فراهم کنیم.