معاون فرماندار نورتاکید کرد:انقلابی که در ایران شکل گرفت یک انقلاب منحصر به فرد بود

معاون فرماندار نور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان آیت الله هاشمی رفسنجانی، را یکی ازیاران دیرین امام و دوست و همراه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وافزود: امسال در حالی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم جای بسیاری از عزیزان که ستون […]

معاون فرماندار نور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان آیت الله هاشمی رفسنجانی، را یکی ازیاران دیرین امام و دوست و همراه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وافزود: امسال در حالی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم جای بسیاری از عزیزان که ستون های اصلی این انقلاب بودند خالی است
سعید یزدانی از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان یک انقلاب بزرگ در قرن حاضر اشاره کرد و افزود: این انقلاب که در ایران شکل گرفت یک انقلاب منحصر به فرد بوده و در تاریخ چنین انقلابی تاکنون به این شکل صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردها وخدمات ارزنده نظام وانقلاب برای مردم بویژه جوانان بازگو شود از همه مسئولان خواست ضمن برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم دهه فجر ،دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو نمایند.
معاون فرمانداراظهار کرد: شکل گیری انقلاب خود باوری و اعتماد به نفس را برای جوانان ما به ارمغان آورد و امروز نیز باید این دستاورد بزرگ برای جوانان امروز بیان و تبین شود وامید به آینده را درمردم وجامعه تقویت نمایند.
یزدانی با تاکید براینکه نباید بین نسل گذشته و امروز شکاف ایجاد شود ، ایجاد شکاف نسلی را بزرگ ترین آفت برای انقلاب دانست وخاطر نشان ساخت:نسل جدید کشور باید با رشادتها واز جانگذشتگی های نسل گذشته آشنا وآنها را الگوی رفتاری خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر در شهرستان باید مردمی محور برگزار و از مردم خواست در این مراسمات حضور مستمر و دائمی داشته باشند.
وی تاکید کرد: از آغاز شکل گیری و پیروزی این انقلاب، توطئه ها، دشمنی ها، فتنه ها، ترورها و تحریم ها علیه انقلاب اسلامی بوده است اما همه این نقشه های شوم با درایت امام امت و همراهی و پشتیبانی مردم و در ادامه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند و این انقلاب هر روز بهتر از دیروز مسیر الهی خود را می پیماید.
وی در پایان با بیان اینکه مردم تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند یادآور شد: در جشن های این ایام باید محوریت مردمی مد نظر قرار گیرد و این مهم بیش از پیش برجسته شود
IMG_3726

IMG_3730IMG_3732

IMG_3733

IMG_3734

IMG_3735

IMG_3737

IMG_3738

IMG_3740

IMG_3743