معاون هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان:پیگیری بودجه پروژه ورزشی رستمرود با همت مهندس فرزانه

با حضور دکتر تقی زاده معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور،رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد، رمضانی معاون مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش،مهندس باغبانیان مسئول امور […]

با حضور دکتر تقی زاده معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور،رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد، رمضانی معاون مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش،مهندس باغبانیان مسئول امور فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران،کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور،مهندسین شرکت توسعه و تجهیز بازدید از استادیوم ناطق نوری و همچنین روند عملیات_ساخت سالن ورزشی۳۵۰۰ نفری رستمرود صورت گرفت.

معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با قلم ما اظهار کرد:تمام سعی و تلاش ما این است که پروژه های استان با حضور نمایندگان شهرستان ها بازدیدی میدانی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات و معضلات را کاهش دهیم.

جمشید تقی زاده افزود: اولین بازدید ما از رامسر و کلارآباد بود که سالن ورزشی آن مورد بازدید قرار گرفت و همه افدامات آن انجام شد و سیستم گرمایش و سرمایش آن هم امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.

وی گفت:مجموعه ۵۰۰۰ نفری چالوس هم مورد بازدید قرار گرفت پروژه بسیار خوبی است که امیدواریم تا پایان دولت بتوانیم شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون امور حقوقی مجلس پروژه ورزشی رستمرود شهرستان نور که ۳۵۰۰ نفره است و اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفت و علیرغم اینکه خیلی وقت است که شروع شد پوشش آن آماده شد و امیدواریم با همتی که مهندس فرزانه در بخشهای مختلف دارند در مورد بودجه این پروژه هم اقدامات لازم را انجام دهند و این پروژه تا سال آینده به بهره برداری برسد.

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای باشگاه های آسیب دیده در کرونا

نماینده مردم شهرستان های نور ومحمودآباد هم اظهار کرد:خوشبختانه این ورزشگاه ردیف بودجه ای دارد و پروژه هایی که ردیف بودجه ای داشته باشند جای پیگیری دارد تا به نتایجی برسانیم.

مهندس فرزانه گفت:به ما وعده دادند تا سربندی این پروژه انجام میشود و یک رنگ آمیزی مجددی داشته باشند تا از این حالت در بیاید، دیوار چینی میکنند و قسمت شمالی آن هم انجام میشود.

وی گفت:با توجه به اینکه ردیف بودجه ای دارد ما هم در تلفیق بتوانیم کمک کنیم تا بودجه مضاعفی بگیریم همچنین برای باشگاه ها که در کرونا آسیب دیدند هم صحبت شد تا تسهیلاتی را ارزان قیمت در اختیارشان بگذاریم.

تعطیلی ۲ هزار باشگاه ورزشی در استان مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگوی با قلم ما: اظهار کرد: متأسفانه کرونا آسیب های جدی به ورزش همانند سایر حوزه ها زده است با این حال باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود، چرا که ممکن است در آینده باز هم شاهد اوج گیری و شیوع بیشتر این بیماری باشیم.

حسن رنگرز افزود: تعطیلی باشگاه ها و مسابقات و در پی آن مشکلات مالی بوجود آمده ناشی از کرونا یک چالش بزرگ برای ورزش کشور است.

رنگرز بیان کرد:امیدواریم با همه ملاحضات و تنگناها و محدودیت ها اعتباری که دولت با تحریم و بیماری کرونا مواجه است بتوانیم بخشی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم تا سرانه ورزش در استان مازندران به یک عدد مطلوب برسد.

مدیرکل ورزش استان خاطر نشان کرد:متاسفانه آسیبی که به بدنه ورزش رسیده است خیلی زیاد بود و ۲ هزار باشگاه بخش خصوصی در استان مازندران تعطیل شده است.

وی گفت:با پیگیری هایی که وزارت ورزش و جوانان انجام داده است سقفی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت باشگاه هایی که در موقع کرونا آسیب دیدند توسط وزارت خانه تعریف شده تا باشگاه داران بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

رنگرز افزود:در تلاش هستیم تا مشوق های دیگری برای بخش خصوصی بگذاریم و اماکنی که خود اداره کل ورزش و جوانان متولی آنها است و اجاره میداد همه امکانات برای این مستاجران رعایت خواهد شد و اجاره بهایی دریافت نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به این که بحران کرونا تمام دنیا را درگیر کرده و راه حلی جز خویشتن داری و رعایت پروتکل های بهداشتی برای آن وجود ندارد گفت: همه ما دغدغه ی بازگشایی باشگاه ها و فعالیت های ورزشی را داریم ولی در حال حاضر گریزی از این شرایط نیست.