تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی

مهندس تونی بعنوان شهردار نمونه شهرستان نور معرفی شد

همزمان با هفته دولت در جلسه شورای اداری کارمندان و مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور که با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد مهندس تونی بعنوان مدیر نمونه شهرستان نور در حوزه مدیریت شهری و سرکار خانم قربانیان از پرسنل شهرداری چمستان بعنوان کارمند نمونه تجلیل معرفی شدند. به گزارش […]

همزمان با هفته دولت در جلسه شورای اداری کارمندان و مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور که با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد مهندس تونی بعنوان مدیر نمونه شهرستان نور در حوزه مدیریت شهری و سرکار خانم قربانیان از پرسنل شهرداری چمستان بعنوان کارمند نمونه تجلیل معرفی شدند.

به گزارش قلم ما،  همزمان با هفتمین و آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان نور با حضور دکتر پولادی فرماندار شهرستان نور، دکتر فیاضی نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد ، اعضای شورای تأمین و مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی رویان برگزار شد.

گفتنی است در ادامه با اهدا لوح تقدیر از مهندس تونی بعنوان شهردار نمونه شهرستان و از سرکار خانم قربانیان از پرسنل شهرداری چمستان بعنوان کارمند نمونه تجلیل به عمل آمد.