مهندس فرزانه:مجلس عصاره یک ملت است و باید نگاه ،صدا و زبان ملت در مجلس شنیده شود

امروز از من می پرسند آقای فرزانه شما با شفافیت موافق هستید یا مخالف؟ولی چه کسی میتواند مخالف باشد چرا که این شفافیت معلول است،وقتی نظام اداری داشته باشیم که دشمنان نظام ما انگلیس و آمریکا طراحی کرده باشند و الان خود میگویند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است،ما باید تمام تلاشمان را بکار گیریم تا نظام اداری خود را به نفع انقلاب و مردم تغییر دهیم و با فساد مبارزه کنیم.

آئین اعطای اعتبارنامه مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،اعضای شورای تامین، اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان برگزار شد.

به گزارش قلم ما،

مهندس فرزانه نماینده منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های نور و محمودآباد در مراسم دریافت اعتبار نامه خود ضمن تقدیر از همه عوامل برگزاری انتخابات بخصوص مردم که با حضور و مشارکت ۶۰درصدی خود انتخاباتی پرشور را رقم زدند اظهار کرد:کارکرد نمایندگان مجلس در کشور مشخص است.
که در کارکرد ملی برای ۸۴ میلیون نفر باید تصمیم گیری شود،
قانون گذاری و پیگیری مشکلات مردم
تحقیق و تفحص و بکار گیری وزرا.

وی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری گفت:مجلس عصاره یک ملت است و باید نگاه ،صدا و زبان این ملت در مجلس شنیده شود،امروز صدای ملت معلوم است همانطور که مقام معظم رهبری چندین سال است که بحث های اقتصادی را بعنوان عناوین سال انتخاب میکنند.

فرزانه ادامه داد:رهبر انقلاب دیده بان ملت است وفضای جهان و کشور را میبینند و نمایندگان و وزرا را هدایت میکنند بسمت رونق تولید تا اقتصاد کشور را از دشمنان حفظ کنند.

نماینده مردم در مجلس افزود:استانی داریم که بر خلاف سایر استان ها، شبکه های آن خطی و دارای گستردگی است و به همین دلیل اختلاف سلیقه در انجام پروژه های بزرگ پیش میاید،تمام تلاشم این است که نمایندگان مجلس با داشته های استان مازندران آشنا شوند و این ظرفیت ها را به خوبی بشناسیم و از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد:ما با محدودیت زمین در استان مواجه هستیم و تنها راه آن افزایش مراکز تحقیقاتی است و باید عملکردمان را در کشاورزی و باغات افزایش دهیم،همچنین باید از ظرفیت های فرودگاه ها،بنادر و پروژهای سطح استانی استفاده کنیم.

فرزانه گفت: قانون گذاری و نظارت را دو وظیفه شاخص نمایندگان دانست گفت: ارباب رجوع پذیری یکی دیگر از اولویت های کاری نمایندگان است.

وی اشاره کرد:متاسفانه نظام اداری ما قدیمی است و یکی از ضعف هایی است که باید به آن توجه شود.
امروز از من می پرسند آقای فرزانه شما با شفافیت موافق هستید یا مخالف؟ولی چه کسی میتواند مخالف باشد چرا که این شفافیت معلول است،وقتی نظام اداری داشته باشیم که دشمنان نظام ما انگلیس و آمریکا برای ما طراحی کرده باشند و الان خود میگویند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است،ما باید تمام تلاشمان را بکار گیریم تا نظام اداری خود را به نفع انقلاب و مردم تغییر دهیم و با فساد مبارزه کنیم.

فرزانه گفت:من باید بعنوان نماینده پاسخگو مردم منطقه خود باشم.حاج قاسم سلیمانی قدرتمندترین ژنرال دنیا بود و تواضع و معادپذیری از ویژگی وی بود و ما باید آن را بعنوان الگوی خود قرار دهیم.

مهندس فرزانه در پایان گفت:در بحث اجرایی تمام تلاشمان را میکنیم تا در کنار دیگر مسئولان بتوانیم برای مردم و نظام مفید باشیم تا به یاران نظام اضافه شوند چرا که مردم مسئولان را بعنوان نماد نظام جمهوری اسلامی میشناسند.

دکتر شادمان هم در این آیین اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد بدون کمترین مشکل برگزار شد و از همراهی و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها سپاسگزار هستیم.

فرماندار شهرستان نور افزود:از همکاری عوامل هیات های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم و انشاءالله بتوانیم با خدمت هرچه بهتر رضای خداوند متعال را کسب کرده باشیم.

وی در ادامه گفت: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسوولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام های موثری بردارند.

 

گفتنی است:در پایان مراسم اهدا اعتبارنامه به مهندس فرزانه صورت گرفت.