مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان:شوراهای اسلامی کارآمدترین ابزار برای نهادینه کردن مشارکت مردم در اداره امور کشور است

مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان با صدور پیامی به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی بیان کرد: شوراهای اسلامی دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی، بارزترین نشانه مردم سالاری دینی نظام اسلامی و کارآمدترین ابزار برای نهادینه کردن مشارکت مردم در اداره امور کشور هستند. به گزارش قلم ما: در متن این پیام آمده است… شوراهای اسلامی دستاورد […]

مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان با صدور پیامی به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی بیان کرد: شوراهای اسلامی دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی، بارزترین نشانه مردم سالاری دینی نظام اسلامی و کارآمدترین ابزار برای نهادینه کردن مشارکت مردم در اداره امور کشور هستند.

به گزارش قلم ما:

در متن این پیام آمده است…

شوراهای اسلامی دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی، بارزترین نشانه مردم سالاری دینی نظام اسلامی و کارآمدترین ابزار برای نهادینه کردن مشارکت مردم در اداره امور کشور هستند.

مهندس هزارجریبی افزود: نظام مدیریتی مبتنی بر مشورت و خرد جمعی که ریشه در قرآن و مبانی دینی دارد و منتخبین مردم در این نهاد به عنوان بازوان اجرایی دولت و حلقه وصل بین حاکمیت و مردم، نقش مهم و اساسی را در پیشبرد و اجرای برنامه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستاها و تسهیل زمینه های تحقق توسعه پایدار در این مناطق بر عهده دارند.

 

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی به اعضای محترم شوراهای اسلامی بخش چمستان از زحمات تلاش گران این عرصه صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون همگی آنان را در انجام رسالت خطیر خدمتگزاری به مردم از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

هزار جریبی بخشدار چمستان