نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآبادتاکید کرد:حمایت از بانوان پرتلاش و کار آفرین باید در اولویت قرار گیرد

آئین باشکوه افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان کارآفرین شهرستان نور با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و مردم علاقه مند در #پاساژ_الماس_رویان برگزار شد. به گزارش قلم ما: نماینده مردم نور و محمودآباد،نقش بانوان در رونق اقتصادی کشور در عصر حاضر را بی بدیل توصیف کرد […]

آئین باشکوه افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان کارآفرین شهرستان نور با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و مردم علاقه مند در #پاساژ_الماس_رویان برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

نماینده مردم نور و محمودآباد،نقش بانوان در رونق اقتصادی کشور در عصر حاضر را بی بدیل توصیف کرد و گفت: بانوان بنای عاطفی جامعه هستند همه ما نسبت به بانوان جامعه تکلیف و وظیفه ذاتی داریم و حمایت از بانوان پرتلاش و کار آفرین در اولویت می باشد.

وی با اشاره به رویکرد شعاری برخی از اشخاص در راستای پشتیبانی و تشویق بانوان، اظهار داشت: بایستی به دور از مسائل شعاری بصورت واقعی و عملگرایانه فضای کسب و کار و فعالیت بانوان را فراهم سازیم و در همه عرصه ها به فراخور توانمندی به آنان فرصت مشارکت بدهیم.

اسماعیلی تصریح کرد: در طول انقلاب نیز نقش بانوان در کنار آقایان غیر قابل انکار بوده است و با برگزاری چنین نمایشگاهی از بانوان کارآفرین شهرستان نور حمایت و به اشتغالزایی آنها نیز کمک می‌شود.

گفتنی است در این نمایشگاه محصولات غذایی و گیاهی مانند گلیم، جاجیم، گل و گیاه، قارچ، ترشیجات،نان محلی، سنگ تراشی و… که توسط زنان کارآفرین شهرستان نور تولید شده بود به نمایش گذاشته شد.