وزیر ارتباطات به محمودآباد و نور می آید…

? #علی_اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور از حضور #آذری_جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز ۰۹ آذرماه در شهرستان های محمودآباد و نور خبر داد. به گزارش قلم ما: ?نشست خبریِ صبح امروز (دوم آذرماه ۱۳۹۶) با خبرنگاران در یک فضای صمیمی و همراه با صبحانه کاری در اداره فرهنگ و […]

? #علی_اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور از حضور #آذری_جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز ۰۹ آذرماه در شهرستان های محمودآباد و نور خبر داد.
به گزارش قلم ما:

?نشست خبریِ صبح امروز (دوم آذرماه ۱۳۹۶) با خبرنگاران در یک فضای صمیمی و همراه با صبحانه کاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار گردید.

? بعد از خیرمقدم گویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و همچنین پس از پرسش های خبرنگاران در زمینه های مختلف، نماینده مردم نور و محمودآباد ضمن پاسخگویی به سوالات، از زحمات شبانه روزی خبرنگاران قدردانی کرد. اسماعیلی، پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی داعش را موجب شادی و غرور مردم و یاس دشمنان دانست. وی این پیروزی را به ملت عزیز ایران، مقام معظم رهبری، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و همه رزمندگان اسلام تبریک گفت.

? در ادامه، عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد که همزمان با هفته وحدت و به مناسبت #بزرگداشت_روز_مجلس، همایشی در تاریخ ۰۹ آذرماه (صبح در شهرستان محمودآباد و بعدازظهر در شهرستان نور) برگزار می گردد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنران ویژه این همایش خواهد بود.