پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

فرماندار شهرستان نور با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سر افراز را به میهن اسلامی تبریک گفت. 💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ متن پیام دکتر علی شادمان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم “مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ […]

فرماندار شهرستان نور با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سر افراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ متن پیام دکتر علی شادمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار، آغوش وطن گشوده شده بود و فوج فوج مردانگی در آن جای می گرفت.

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند وامروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمودند.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان نور تبریک عرض می کنم و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.