کامبخش سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر رويان شد/ محمدرضا بابائی نائب رئیس‌ شورا شد

به گزارش خبرنگارقلم ما: در اين جلسه کامبخش سالاریان به عنوان رئیس شورای اسلامی ،محمدرضا بابائی به عنوان نائب رئیس‌ شورای اسلامي،علیرضا رمضانپور به عنوان خزانه دار ،احمد ابراهیمی به عنوان منشی اول،فخری مازندرانی به عنوان منشی دوم در آخرین سال فعالیت دوره چهارم شوراها در این شهر انتخاب شدند. سالاريان در این جلسه با […]

به گزارش خبرنگارقلم ما:
در اين جلسه کامبخش سالاریان به عنوان رئیس شورای اسلامی ،محمدرضا بابائی به عنوان نائب رئیس‌ شورای اسلامي،علیرضا رمضانپور به عنوان خزانه دار ،احمد ابراهیمی به عنوان منشی اول،فخری مازندرانی به عنوان منشی دوم در آخرین سال فعالیت دوره چهارم شوراها در این شهر انتخاب شدند.

photo_2016-09-04_18-27-07
سالاريان در این جلسه با قدردانی از اعضای قبلی هیئت رئیسه شورا اظهار داشت: در طول یک سال گذشته هیئت رئیسه با تعامل خوبی که با یکدیگر داشتند زمینه ساز توسعه شورا بودند
رئیس شورای شهر رويان ادامه داد: اعضای جدید هیئت رئیسه نیز همانند ترکیب گذشته سعی در مدیریت خوب شورا و انجام وظایف خود خواهند داشت.
وي بيان داشت:اعضای شوراي اسلامی شهر در راه توسعه و آبادانی منطقه خود تنها باید هدف مقدس خدمت به مردم را در سرلوحه کاری خویش قرار دهند تا با عزمی ملی و مدیریتی جهادی دست در دست دیگر ،مسئولان کشور شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد و فرهنگ این مرز و بوم باشیم.
photo_2016-09-04_18-27-12
در ادامه محمدرضا بابائی با بيان اينكه شهر ساحلي رويان يكي از شهرهاي گردشگر پذير استان مازندران است و پتانسيلها و ظرفيت هاي بالايي دارد اظهار داشت:تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا با جذب گردشگر رونق اقتصادي شهر را افزايش دهيم.
photo_2016-09-04_18-27-17

همچنين علیرضا رمضانپور اظهار کرد: سرلوحه کار در این مجموعه خدمت به شهروندان است، زیرا این نهاد خدمتگزار و مردمی وظیفه خود می‌داند تا با تمام داشته‌های خود با جان و دل برای رفاه و آسایش مردم عزیز شهر بکوشد.

photo_2016-09-04_09-46-50