کمک شایسته و ستودنی حاج علی جهادی از خیرین بزرگوار چمستان جهت تهیه اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی و مراکز بهداشتی شهرستان

مهربان بودن و مهربانی کردن کار سختی نیست می تواند یک لبخند محبت آمیز بر روی لب باشد و یا کمک های نقدی و غیر نقدی به  نیازمندان؛ و چه بهتر که این کمک ها و مهرورزی ها نه در جهت دل سوزی و بلکه در جهت رضای خدا باشد. به گزارش قلم ما حاج […]

مهربان بودن و مهربانی کردن کار سختی نیست می تواند یک لبخند محبت آمیز بر روی لب باشد و یا کمک های نقدی و غیر نقدی به  نیازمندان؛ و چه بهتر که این کمک ها و مهرورزی ها نه در جهت دل سوزی و بلکه در جهت رضای خدا باشد.

به گزارش قلم ما حاج علی جهادی از خیرین بازار چمستان با کمک یک میلیارذ ریالی به انجمن نیکوکاری مهر نور جهت تهیه ی اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی و خرید تجهیزات درمانی شهرستان نور پیشقدم شد.

این خیر بزرگوار در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه تمام هدفم کمک به هم شهرستانی های عزیز بود عنوان کرد:با تماسی که از سوی انجمن نیکوکاری مهر نور با بنده گرفته شد سعی کردم مبلغ ناچیزی برای خرید تجهیزات درمانی شهرستان نور و اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی پیشقدم شوم و در راه رضای خداوند این کار خیر را انجام دهم.

 

بخشندگی قلب بزرگ میخواهد.