گردهمایی بزرگ بانوان تأثیر گذار هشت سال دفاع مقدس در محمودآباد برگزار شد

قلم ما: این همایش با حضور جناب آقای دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری ، سردار سیائی ، خانم جمشیدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین و بانوان بسیج تأثیر گذار دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد […]

قلم ما:

این همایش با حضور جناب آقای دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری ، سردار سیائی ، خانم جمشیدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین و بانوان بسیج تأثیر گذار دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار گردید .
دکتر یونسی سخنران این همایش برگزاری مراسم را بی نظیر و کم نظیر در استان دانستند و تقدیر و تشکر از امور بانوان فرمانداری جهت اجرای چنین مراسمی نمودند .
معاون سیاسی امنیتی تصریح کردند که ٣٧ کشور مستقیم به عراق کمک کردند که ایران را نابود کنند و اما نتوانستند مقصود پلیدشان برسند . و گفتند که ما الان در اوج قدرت نظامی هستیم .
یونسی ادامه داد ؛ هشت سال ما مظلومانه جنگیدیم و خدای بزرگ مرحمت و لطف شامل حال رزمندگان که هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند نمود و این صدام بود که عاقبت معلوم شد که چه بر سرش آمد .
یونسی اعتقاد داشت که اگر صادقانه کار کنیم خدا برایمان کار می کند .
آقایان موسوی امام جمعه ، یوسف پور فرماندار محمودآباد در این مراسم به مدعوین و مسئولین خیرمقدم گفتند .
از برنامه های این مراسم بیان خاطره توسط چند نفر از خواهران رزمنده و فعال هشت سال دفاع مقدس و پخش کلیپ دفاع مقدس بوده .
در پایان از سردار سیائی و سرهنگ غلامی از فعالان عرصه مقاومت و فرمانده سپاه و همچنین ٣ نفر از خواهران بسیجی رزمنده و یک نفر از خواهر فعال دفاع مقدس با حضور یونسی معاون سیاسی و امنیتی ، فرماندار و خانم جمشیدی مدیر امور بانوان با اهداء لوح تقدیر و اهداء جوایز تجلیل به عمل آمد .

405279_orig

405280_orig

405281_orig