۱۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان نور توزیع شد

‍ بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در شهرستان نور توزیع شد.‏ ‎ ‎ فرمانده سپاه ناحیه نور در حاشیه رزمایش این رزمایش اظهار کرد:این بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده و ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان است. سرهنگ […]

بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در شهرستان نور توزیع شد.‏
‎ ‎

فرمانده سپاه ناحیه نور در حاشیه رزمایش این رزمایش اظهار کرد:این بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده و ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان است.

سرهنگ اسدی ضمن تقدیر از شهروندان و خیرین گفت:در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه از ابتدای رزمایش با کمک خیرین توانستیم ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در بین ‏اقشار آسیب دیده کرونا توزیع توزیع کنیم ادامه داد:در مرحله سوم که در دهه آخر صفر است انتظار داریم همه خیرین محترم و شهروندان که تا کنون عاشقانه و ارادتمندانه به صحنه آمدند حمایت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در سطح وسیع تری به محضر و خدمت نیازمندان باشیم و این ماموریت بخوبی انجام شود.