رویکرد سرمایه‌گذاران مجموعه گردشگری آلوارس در توسعه صنعت گردشگری با بهره‌گیری از مدرن ترین امکانات

🔰شرکت آباد گستر مهرگان یکی از فعالت ترین مجموعه ها در کشور است که به جز حوزه گردشگری در حوزه های مختلف عمرانی،درمانی و سلامت ،ورزشی و…فعالیت های چشمگیر و شایسته ای در کشور دارد.   💢 مهندس راودمند و خانم حریرچی پایه گذاران مجموعه مهرگان در طول این سالها خدمات شایسته ای انجام دادند،از […]

🔰شرکت آباد گستر مهرگان یکی از فعالت ترین مجموعه ها در کشور است که به جز حوزه گردشگری در حوزه های مختلف عمرانی،درمانی و سلامت ،ورزشی و…فعالیت های چشمگیر و شایسته ای در کشور دارد.

 

💢 مهندس راودمند و خانم حریرچی پایه گذاران مجموعه مهرگان در طول این سالها خدمات شایسته ای انجام دادند،از جمله احداث شهرک های ویلایی متعدد که بزرگترین آن‌ها دهکده مهرگان میباشد،هم‌چنین ساماندهی پستهای برق چندین روستا،با استانداردهای مطلوب،احداث ساختمان دیالیز مهرگان،احداث مرکز انتقال خون مهرگان و حمایت و ساماندهی تیم والیبال مهرگان شهرستان نور و مجموعه آلوارس مهرگان که یکی از مجموعه های بی نظیر گردشگری کشور است و تا کنون با بهره‌گیری از مدرن ترین امکانات بهترین خدمات را در راستای توسعه صنعت گردشگری به گردشگران ارائه شد.

💢مهندس علیرضا محمدی،مدیرعامل مجموعه گردشگری و پیست اسکی آلوارس مهرگان در گفت‌وگوی اختصاصی با قلم ما،ضمن تقدیر از سرمایه‌گذاران مجموعه آلوارس مهرگان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ما در این مجموعه توسعه صنعت گردشگری با بهره گیری از مدرن ترین امکانت در جذب گردشگران است بیان کرد:این مجموعه در فاصله ۱۹ کیلومتری از شهر سرعین و در فاصله ۴۲ کیلومتری از شهر اردبیل واقع شده است.

💢محمدی در ادامه خاطر نشان کرد؛ یکی از جذابیت های گردشگری این مجموعه نزدیک بودن آن به سبلان و آب های گرم معدنی در شهر سرعین می باشد.

💢مدیرعامل مجموعه گردشگری آلوارس عنوان کرد: این مجموعه در یک استان گردشگری واقع شده است و در چهار فصل سال شاهد حضور گسترده گردشگران و ارائه خدمات به آنان هستیم.

💢محمدی در ادامه افزود:این مجموعه در ۶ اول سال یک مجموعه گردشگری است و در ۶ ماهه دوم سال پیست اسکی که در نهایت اصلی ترین مجموعه برای احیای زمستان بیدار برای استان اردبیل به حساب می آید و شاهد حضور گردشگران و ورزشکاران هستیم.

💢مدیرعامل مجموعه آلوارس مهرگان به احداث اقامتگاه های بومگردی و سالن سرپوشیده شهر بازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت؛

💢پیست اسکی برای ورزش های زمستانی

تله سی یژ به طول ۱۲۰۰ متر

مسیر سلامت و تندرستی

مجموعه تفریحی کودکان و بزرگسالان

اقامتگاه های بومگردی (اکوکمپ عشایری،کمپینک کوهنوردی)

چشمه های معدنی طبیعی

کافی شاپ و رستوران

آمفی تئاتر رو باز

فروشگاه های ( صنایع دستی،گیاهان دارویی،لبنیاتی)

سایت عکاسی

موسیقی محلی از جمله امکانات این مجموعه می باشد.