پیام تسلیت مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

مهندس نعمت گرجی ، طی پیامی فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به عاشقان و عزاداران سید الشهدا (علیه السلام) تسلیت گفت. به گزارش قلم ما ، متن این پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» حضرت محمد مصطفی […]

مهندس نعمت گرجی ، طی پیامی فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به عاشقان و عزاداران سید الشهدا (علیه السلام) تسلیت گفت.

به گزارش قلم ما ، متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله

ماه عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار “امر به معروف و نهی‌ از منکر” است، ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت .

عزاداران حسینی، پروانگانی شیفته نورند که شمع محفل آرای خویش را یافته و از شعله شمع، پیراهن عشق پوشیده اند و آماده جان باختن و پرسوختن و فدا شدن می باشند .

فرا رسیدن ماه محرم و تاریخ غم ساز تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، تمامی مسلمانان و همچنین شیفتگان آن حضرت بویژه شهروندان ولایتمدار شهرستان نور تسلیت عرض می نمایم.

گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور