در هفته دولت ساختمان دهیاری شیخ علیکلا با اعتبار ۹۴۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید

در دومین روز از هفته دولت با حضور رضا ناییج نوری معاون فرماندار نور، بخشدار چمستان، دهیاری و شورای اسلامی روستای شیخ علیکلا و مسئولان شهرستان نور ساختمان دهیاری روستای شیخ علیکلای چمستان به بهره برداری رسید. دهیار روستای شیخ علیکلا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان دهیاری در زمینی به مساحت ۲۷۰ […]

در دومین روز از هفته دولت با حضور رضا ناییج نوری معاون فرماندار نور، بخشدار چمستان، دهیاری و شورای اسلامی روستای شیخ علیکلا و مسئولان شهرستان نور ساختمان دهیاری روستای شیخ علیکلای چمستان به بهره برداری رسید.

دهیار روستای شیخ علیکلا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان دهیاری در زمینی به مساحت ۲۷۰ متر احداث شد.

محمد محمدی در خصوص مساحت ساختمان دهیاری خاطر نشان کرد: این ساختمان به مساحت ۳۰ متر و هزینه بالغ بر ۹۴۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، زمین دهیاری اهدایی خیرین است و ساختمان دهیاری نیز با مشارکت خیرین، مردم و دهیاری و شورای اسلامی احداث شد.

رئیس شورای اسلامی روستای شیخ علیکلا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مساحت این روستا بیش از ۲ هکتار است و از مشکلات اساسی این روستا نداشتن سد بر رودخانه ورودی شیخ علیکلا است که خطر سیل این روستا را تهدید میکند.

مسعود محمدی یادآور شد: این رودخانه در زمان بارندگی طغیان میکند و دیواره و درختان آن بر اثر آبگرفتگی از بین رفته و در زمان بارندگی سبب آبگرفتگی روستا میشود .

وی در خصوص جمعیت روستا افزود: این روستا حدود ۱۹۰ خانوار غیر بومی و ۶۵ خانوار بومی دارد .

گفتنی است که محمد محمدی به عنوان دهیار، مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی، عزیز کیان فر و رمضان نوروزی به عنوان اعضای شورای اسلامی روستا شیخ علیکلا مشغول خدمت رسانی به روستا هستند.