همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری نور به بهره برداری رسید

  به گزارش قلم ما بمناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) حد فاصل خیابان های تامین اجتماعی الی دارایی با حضور دکتر شادمان فرماندار، حاج آقا احمدی امام جمعه شهرستان نور، مهندس چمن آرا شهردار نور، دکتر حسینی شورای اسلامی شهر نور صورت گرفت. شهردار نور در مراسم […]

 

به گزارش قلم ما

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از فاز سوم بزرگراه ساحلی امام علی(ع) حد فاصل خیابان های تامین اجتماعی الی دارایی با حضور دکتر شادمان فرماندار، حاج آقا احمدی امام جمعه شهرستان نور، مهندس چمن آرا شهردار نور، دکتر حسینی شورای اسلامی شهر نور صورت گرفت.

شهردار نور در مراسم افتتاحیه این پروژه ها ضمن اشاره به گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

مهندس چمن آرا افزود: مجموعه مدیریت شهری نور در دوره پنجم، روند تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر، روند پیشبرد و پیشرفت پروژه های عمرانی را با جدیت پیگیری می کند و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیرساختهای خدمات عمرانی شهر معطوف گردیده است.

وی با اشاره به بهره برداری چندین پروژه هفته دولت گفت:
امروز ما شاهد افتتاح پروژه افتتاحیه پروژه زیر سازی آسفالت خیابان ساحلی امام علی (ع)
احداث دیواره حفاظتی تمیشان رود
پیاده روسازی و احداث رفیوژ میانی در خیابان ساحلی امام علی(ع)
تعویض پایه های تیرهای روشنایی معابر سطح شهر
احداث آب نما در میدان امام رضا(ع) هستیم.

شهردار نور خاطرنشان کرد:از زمانی که بنده به عنوان شهردار شروع بکار کردم این پروژه بطول ۲۸۰۰۰متر مربع آسفالت و ۷۰۰ متر احداث کانال و پیاده روسازی که اعتبار استانی گرفتیم و قصد داریم پیست دوچرخه سواری در انتهای همین خیابان احداث نماییم.

چمن آرا ادامه داد:در سال ۹۸ شهرداری و شورای اسلامی شهر نور ۳۰ پروژه را به سرانجام رساندند که این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و در کاهش ترافیک،سهولت در امر تردد،جذب گردشگر و… تاثیر بسزایی دارد.

شهردار نور،دیواره سازی در لاویج رود
دیواره سازی در واز رود
احداث ۱۴ دهنه تجاری
آسفالت خیابان نیما
بلوار خیابان نیما
پیادروسازی خیابان نیما
نوسازی نمای ساختمان شهرداری
پیادرو سازی بخش دیگری از خیابان های سطح شهر
اجرای آب نما در شهر
راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری که تا کنون دایر نبود
اسکن کل پرونده های شهرداری

را از پروژه های خدماتی و عمرانی در سال ۹۸ دانست.

وی در پایان اشاره کرد:شهرداری نور در سالی که گذشت با وجود بیماری کرونا که اقتصاد دنیا را فلج کرد خدمات خود را به شهروندان قطع نکرد و همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر شهروندان خواهد کرد.