نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:تلاش‌ها در مجلس یازدهم راه حلی برای برون رفت مشکلات است

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد. به گزارش […]

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

سعید فرزانه در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: استراتژی آمریکا پنهان ماندن بود و در اوایل انقلاب گروهک‌هایی را خلق کرد تا نظام تازه متولد شده را به زانو درآورد.

وی با اشاره به تدبیر امام(ره) و محبوبیتش افزود: دشمن نتوانست موفق شود و چهره کریه این گروهک‌ها در مقابل مردم شفاف شد و جنگ را بر مردم تحمیل کرد که ۸ سال ایستادگی در مقابل دشمن و تقدیم بهترین جوانان برای حفظ نظام انقلاب بود که از دل این جوانان امسال حاج قاسم‌ها که خود یک سیاست مدار بود، به ظهور رسید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: وقتی نقشه‌های دشمن نقشه بر آب شد چهره کریه خود را نمایان کرد و امروز خون شهدا به ثمر رسید و با گذشت بیش از چهل سال از زمان انقلاب به گفته کارشناسان بین المللی اقتدار سیاسی آمریکا فرو ریخت.

این مسئول با اشاره به تلاش‌ها در مجلس یازدهم تصریح کرد: تلاش ما راه حلی برای برون رفت مشکلات است که با فشار دشمن بر ما تحمیل شد و با توجه به اینکه اقتصاد ما بر نفت است، صادرات نفت ما کاهش یافت که این حاصل کار دشمنان است.

فرزانه با اشاره به نظام اداری کشور که حاصل تصمیمات آمریکا در گذشته است، اظهارکرد: نتوانستیم نظام اداری را به نفع مردم و انقلاب تغییر بدهیم و یکی از مسائل مهم در مجلس نیز نظام اداری کشور است.

وی بابیان اینکه مردم گله‌مند و در این مقطع مردم و کشور گرفتار دشمنی، دشمنان هستند، افزود: مدیران تا جایی که قانون اجازه می‌دهد باید در خدمت مردم باشند تا مردم احساس آرامش کنند و سستی در خدمت رسانی به مردم هم افزایی با دشمن است و باید همه به ویژه دستگاه‌های خدمت رسان تلاش کنیم تا برای مردم رفاه ایجاد کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به توجه ویژه تولید کنندگان در کشور خاطرنشان کرد: چرا تولید کنندگان باید در سختی باشند و دلالان و واسطه گران به راحتی درآمدهای آنچنانی داشته باشند، این یک ضعف بزرگ است که باید رفع شود و قوانینی که در این زمینه در کشور دست و پا گیر است اصلاح شود.

این مسئول با اشاره به رویکرد نظارتی مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: انتظار ما این است که در این مقطع که گرفتار مکر دشمن هستیم بتوانیم در خدمت نظام و مردم باشیم و مجلس باید در رأس امور باشد و تصمیم گیری بر عهده مجلس است و همه باید تابع قانون باشند.

فرزانه با اشاره بر جلسات تصمیمات سران قوا و رعایت چهارچوب قوانین برنامه و بودجه افزود: رویکرد مجلس در این دوره بر این اساس است و کمیسیون‌ها فعال و مشکلات مردم در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود.