فرمانده سپاه کربلا خبر داد افتتاح ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مازندران در شهرستان نور

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:با کمک مراکز بهداشت و درمان شهرستان نور ششمین مرکز تجمیعی در استان مازندران در سپاه شهرستان نور طراحی و افتتاح شد. به گزارش قلم ما، سردار سیاوش مسلمی در آیین افتتاح ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مازندران در شهرستان نور که با حضور فرمانده سپاه ناحیه نور،مسئولان بهداشت و درمان […]

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:با کمک مراکز بهداشت و درمان شهرستان نور ششمین مرکز تجمیعی در استان مازندران در سپاه شهرستان نور طراحی و افتتاح شد.
به گزارش قلم ما، سردار سیاوش مسلمی در آیین افتتاح ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مازندران در شهرستان نور که با حضور فرمانده سپاه ناحیه نور،مسئولان بهداشت و درمان شهرستان نور و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.وی با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی در راستای کاهش مشکلات و نگرانی‌ها از گسترش بیماری کرونا یکی از وظایفی که تعریف شده کمک رسانی به دانشگاه علوم پزشکی است.

مسلمی تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی در چهار مرحله اول در کنار دانشگاه علوم پزشکی توانستیم به مردم خدمت رسانی کنیم و در این مقطع و در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی و کمک‌رسانی به دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، مجموعه سپاه آنچه که در توان دارد در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مجموعه سپاه ظرفیت‌ها و اماکن را در اختیار مجموعه علوم پزشکی قرار می‌دهد، تأکید کرد:با هم‌افزایی در مرکز بهداشت و درمان شهرستان های استان مازندران پنج مرکز در شهرستان‌های بزرگ استان به صورت تجمیعی راه اندازی شد که تزریق واکسن با کمک مرکز بهداشت و درمان شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به افتتاح ششمین مرکز تجمیعی در استان مازندران خاطرنشان کرد: با کمک مراکز بهداشت و درمان شهرستان نور ششمین مرکز تجمیعی در استان مازندران در سپاه شهرستان نور طراحی و افتتاح شد.

مسلمی با اشاره به اعلام کارشناسان افزود:در مرکز تجمیعی شهرستان نور روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر امکان تزریق واکسن وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مرکز تجمیعی دیگر در استان با درخواست دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمان استان تأکید کرد: سپاه مازندران‌‌‌ آمادگی لازم را برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی دیگر دارد تا با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت درمان و استفاده از امکانات سپاه نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.